Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 264 ggr
Tigerkakans
0

Fick ett samtal idag...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag så ringde en av våra kattungeköpare och berättade att hon vägt killarna. Sitting Bull vägde 5 kg och lillbrorsan vägde 4,7 kg. De är 8,5 månader gamla. Det kunde man inte tro när de föddes.

Vi var och hälsade på dem på midsommarhelgen och de är definitivt inte feta. Riktiga muskelknuttar båda två. Följa med matte och husse ned till brygga och spana in småfisk och änder är alla tiders. Bifogar lite bilder när de är på "andjakt".

/Linnea

Tigerkakans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lillbrorsan på "andjakt".

/Linnea

Juliette-
0

2 kanon fina killar.. smög in och titta närmare på dom på hemsidan med.. vad skönt liv de verkar ha paradiset att få jaga fisk och änder och vara ute i solen och njuta. Härligt att få se 2 stora fina grabbar.

UncutDiamond
0

Ojojoj vilka vikter det lär bli stora bjässar av dom killarnaFlört

skogsdimmans
0

Va fina killarna är!

Nyfiken som jag är så undrar jag hur det går för Luna?
Planerat in någon utställning för henne??

Tigerkakans
0

Jo allt går bra med Luna och vi har anmält henne till utställning höst. Skickade ett meddelande till dig med lite mer info om Luna.

#2 - #4

Tack för kommentarerna. Ja, killarna har verkligen kommit rätt och de kommer nog bli ena riktiga bitar när de blir stora.

/Linnea

Ninnis
0

De ser verkligen gätte fina ut! Roligt när avkommorna blir så fina!

Tigerkakans
0

Spontant så här så kanske man var dum som inte behöll dem men vid närmare eftertanke så vet jag att de har fått ett superhem. Man kan ju inte behålla alla själv även om man skulle kunna önska det ibland.

Jag får satsa på att peppa dem att ställa killarna istället. De är ställda en gång och de fick båda bra kritik.

/Linnea