Min Vilhelminna #2
Idag fyller min silverprinsessa Vilhelminna 9 år!!!❤️❤️❤️
Min duracellkatt, min zoomkatt och min morgonpiggaste katt någonsin. Hon som älskar att komma ut på äventyr, älskar att möta nya människor, möta hundar och samtidigt älskar morgonmys, soffmys och köksbordsmys!!❤️❤️❤️
Vi har redan haft 9 år tillsammans med många äventyr tillsammans och vi håller tassar för minst 10 år till!! Dagen till ära spenderades en lång stund utomhus och med lite mer överraskningar inomhus!!🎊🎊🎉🎉🎈🎈🎁🎁🐈⬛🐈⬛🥳🥳🥳🥳❤️❤️
Grattis till Vilhelminna på födelsedagen. 😻
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Tips: Lägg inte in mer än högst 5-6 bilder i samma kommentar. Är det fler blir det en stor vit ram runt bilderna. Åtminstone när man är inloggad på datorn; på mobilen funkar det. Ju fler bilder desto större ram. Till slut ser man inte bilden om man inte skrollar fram och tillbaka en massa. Det är en bugg som är rapporterad men inte fixad än.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#12 det blev en stor vit ram där jag bara la ut en bild oxå.. så det spelar inte så stor roll, jag ser ramen på mobilen
#13: Ja, det händer ibland, särskilt på stående bilder. Det blir dock aldrig en så stor ram som när man lägger upp många bilder i samma. Då blir det nämligen en så stor ram att man får leta ett bra tag innan man hittar bilderna, och då är det lätt hänt att man låter bli att titta på dem.
Idag fyller min silverprinsessa Vilhelminna 10 år!🥳🥳
I 10 år har min duracellkatt, min pratigaste katt, min mest äventyrliga katt och min morgonpiggaste katt funnits!!! Tänk vad många fina äventyr vi gjort tillsammans, vad många personer vars tillvaro du förgyllt och vad många äventyr som ligger i framtiden för oss!!! Längtar redan efter fler härliga äventyr tillsammans med Vilhelminna!!! Grattis på din 10 års dag!!🎊🎊🎉🎉🎈🎈🎁🎁🥳🥳🥳🥳🥰🥰🥰❤️❤️❤️
Hon ser ut som ett fantastiskt skogstroll! ❤️
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#18 Tack ❤️❤️❤️
#20: Härligt att få vara ute med alla blommor!
#22: Hon ser ut att stortrivas - mycket grönt gräs att smaska på!
Där ligger hon fint!
Verkligen fina stilstudier på en stjärnkisse!
#27: Tack så jättemycket för komplimang hälsar Vilhelminna 🥰🥰❤️❤️
Vilhelminna fyller idag 11 år!!🥳🥳🐈🐈❤️❤️
Tänk min vackra Silverprinsessa, min duracellkatt,min morgonpiggaste, min mysigaste,min socialaste och min pratigaste Vilhelminna blir 11år!! Vad mycket äventyr vi gjort tillsammans och vad många vi kommer att få uppleva tillsammans!! Tänk att vi fått 11 år tillsammans fast det känns som 11 dagar… Jag hoppas att få många fler fantastiska äventyr tillsammans med Vilhelminna!!! 🐈🐈🎊🎊🎉🎉🥳🥳❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥳🥳🥳🥰🥰🥰
- Redigerat 2026-07-23 17:59 av kara_murray
#30: Grattis till Vilhelminna. 😻
Grattis! 🙌 🌷🌷🌷
Vilhelminna tackar för alla fina gratulationer!!🐈🐈❤️❤️🥰🥰
Ståtlig kisse!