Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etiketter01-allmänt-skogkattprat32-utanför-ämnet12-omplaceringarövriga-ämnen
Läst 92 ggr
Kringlan76
2024-10-29 11:09
0

Efterlysning HJÄLP

Ren chansning det här, men för ett flertal år sedan runt 2007 var det en diskussion här om ett försök med att hitta omplacering av en katt vid namn
S Hesslecity's Gamirone.
Detta inlägg las in av en person som kallade sig Eydimork som jag tror heter Josefin.
Jag försöker nu komma i kontakt med denna person på något sätt och hoppas att någon här på chatten vet något mer om henne. Hon är inte aktiv här längre tyvärr. Alternativt om någon vet hur man kan kontakta någon från nu nerlagda Hesslecity.

Jag har nämligen lite glada och trevliga nyheter gällande denna spännande katt som jag vill dela med mig av till dom….nu nästan 18 år senare:)

Hopppas innerligt att någon här kan hjälpa.

Kristjan

Pyttelite
2024-10-29 11:18
0

Jag tror att katten såldes vidare till ett annat katteri.

https://norskskogkatt.ifokus.se/discussion/444975/parning

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Sajten för dig som älskar Norsk Skogkatt! Här är det meningen att stolta ägare, uppfödare och/eller utställare av kattrasen Norsk Skogkatt skall kunna samlas och dela med sig av sina erfarenheter. Sajten är givetvis även öppen för dig som ännu inte äger en Norsk Skogkatt men som ändå är intresserad av rasen. Här kan vi gemensamt diskutera rasens historia, nutid och framtid. Som medlem får du en egen personlig sida med dagbok och fotoalbum där du kan presentera dig och dina katter.
Pyttelite
2024-10-29 11:18
0

Sajten för dig som älskar Norsk Skogkatt! Här är det meningen att stolta ägare, uppfödare och/eller utställare av kattrasen Norsk Skogkatt skall kunna samlas och dela med sig av sina erfarenheter. Sajten är givetvis även öppen för dig som ännu inte äger en Norsk Skogkatt men som ändå är intresserad av rasen. Här kan vi gemensamt diskutera rasens historia, nutid och framtid. Som medlem får du en egen personlig sida med dagbok och fotoalbum där du kan presentera dig och dina katter.
Kringlan76
2024-10-29 11:25
0

#2: Hej, ja du har korrekt och kort därefter kom hon till oss.

Nu försöker jag komma i kontakt med dom som hade henne innan Skogsjentans.

Ps..hon finns med oss fortfarande :)

Pyttelite
2024-10-29 17:36
0

#3: Tyvärr är det inte så många som är aktiva här idag men det kan ju vara någon som har tips om kontaktuppgifter till den tidigare ägaren.

Roligt att höra att kissen fortfarande är pigg!