Järva utställningen!!

Hej!
Jag har anmält dit o kommer förhoppningsvis med… 
mvh Malin
jag har anmält en katt dit på söndagen!

Jag anmälde oxå till söndagen.. :-)
Jag borde komma med då jag anmälde första dagen, och när jag senare pratade med hon som har hand om anmälningarna flera veckor senare fanns platser kvar,, hoppas hoppas… :-)
//Linda
Jag anmälde ganska sent men skulle komma med.. Iof så är jag med i klubben och ska jobba på söndagen..
#1 Ska bli kul att träffas igen ;)

#3,,Vi må bara komma med,,*ler*,,hoppas hoppas.
Ska bli såå spännande få en första bedömning nu när mina två gulliga syskon grabbar( Tutankhamun & Sebek) ska vara med*ler*.

På lördagen kommer vi. Anmält två katter, men kanske blir det bara en.
Jag ska jobba båda dagarna så jag kommer att vara där. Har en katt anmäld oxå.

Yes, vi kom med på Järva utställningen, så j..ä..k……. roligt det ska bli. Ngr fler som ska dit med sina kattungar? Tutankhamun fick Jörgen Frithjof och Sebek Anne Köhn.
*Mvh Eva-Helen*
Hej och hå! Jag ska dit på lördag med Skogsjentans Amber och Atlas och med oss följer Tommi med sina 6 månaders grabbar, dvs Skogsjentans Batman jr. och Bamse!
Vi kommer också att ha Jörgen Frithiof.
Det ska bli himla spännande!
Lycka till alla som ska dit!
Marianne
Jag har anmält min kastrat hona S*Kaup Home Cat's Adidas till bägge dagarna och jag fick min bekräftelse i slutet på förra veckan, fast då anmälde jag i och för sig ganska tidigt.
Men jag tror att de flesta som anmält sig kommer med!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

:-) japp vi kom oxå med,, Bacardi och 3 avkommor ska dit på söndag.. :-) ska bli superkul med en bedömning på Augustas bebisar.. :-)
kram