Översättningshjälp
Jag skulle behöva hjälp att översätta 5-6 A4 sidor från svenska till engelska. Lite information som jag skrivit ihop om att köpa katt… Min engelska har blivit aningen ringrostig…
Mvh Ann.
Jag kan Ann men det är lite mycket med så många sidor.Det ska va om man är flera som tar var sin sida i så fall:)
Jättesnällt att du svarade alla fall =) Tusen tack för det! Jag har dig gärna i åtanke Susann. Vi hörs!
Klart jag svarar Ann.Varför skulle jag inte.Jadå vi hörs:)
Nä kom igen nu gott folk,har ni glömt skol engelskan…hahaha
Få se här nu*kliar mig på hakan* om 5 st. hjälper Ann att översätta 1 sida var så slipper jag ju att ta alla.
Så har ni hjälpt två personer…..dubbel god gärning el hur.
Godnatt och sov så gott/Zzzzzzzz

Jag kan också hjälpa till!!!
//Anneli

Jag hjälper också gärna till. Om du bestämmer dig för att låta flera personer hjälpa dig med översättningen kan jag göra en genomläsning av alltihop för att homogenisera, det kan ju lätt bli spretigt annars!
108 st.har läst detta inlägg och 2 har svarat.Nu menar jag inte att folk SKALL hjälpa till men man kan åtminstone svara iaf.
Jag ser hur du kämpar Ann och jag tycker folk inte ska va så snara till att döma ut dig efter vad som hänt. Ingen av dem har förmodligen stött på en sån person som är så psykopatisk.
Du har inte vanvårdat dina katter,du har ett fint avelsmaterial,du råkade bara ge efter trycket från en sjuk människa och det kunde hänt vem som helst ÄVEN OM DET ÄR FEL.
Jag el rättar min minsta son mathias blev bestulen på sitt pris(jaja jag vet att det inte är jämförbart)på en utställning.Han har fortfarande inte fått det och dem har ännu inte plockat bort resultatet från sin sida.Är jag sur?????Nej jag tycker fortfarande hon är en trevlig person att prata med då jag mötte henne i Varberg och vill man va så simpel att stjäla ett pris från ett barn så varsågod.
Vad jag menar är att alla kan göra fel och det som hänt Ann tycker jag inte vi ska döma henne för.Jag hade själv 2 katter därifrån som nu inte finns längre,vilket helvete jag hade.Men jag vet vem Ann hade att göra med och därför finns det förmildrande omständigheter vad gäller Ann.Jag hade inte gjort så men inte alla klarar av ett sådant tryck det innebär att ha kontakt med en så sjuk person som hon.
Det var allt jag ville ha sagt.
Kämpa på Ann det kommer att bli bra.
Tror ni hon nånsin kommer att göra ett fel igen??
tror ni inte hon ångrar sig bittert att hon skrev på??
Va lite medmänskliga och häng inte henne bara för det.Jag är övertygad om att hon skulle bli överlycklig om ni kunde se det från en annan sida.
Jag tror alla lär sig av när man ser nån göra fel och att det inte upprepas är jag övertygad om.
Jag känner inte Ann så men jag vet vem den andre är och det räcker för mig.
Hej jag hade gärna hjälpt till men är tyvärr inte så bra på engelska/Nina
Hej! Ann Testa den här sidan ! den har hjälpt mej många gånger.. /Eva

#6 Att fler inte har svarat i tråden behöver inte ha någon personlig anknytining. Säkerligen känner de flesta som läser i trådarna inte till nämnvärt mycket om trådskaparen, det finns också fler läsare än skogkattfolk här. Jag är själv mycket av en läsare här på forumet och skriver då jag känner att jag har något att tillföra annars låter jag bli. Jag tycker inte att Ann ska se antalet svar i en forumstråd som ett personligt påhopp av något slag. Det dyker säkert upp flera under dagen som är bra på detta och vill hjälpa till.

Jag kan kanske hjälpa till beroende på hur svår engelska det är.

Tänkte precis skriva detsamma som # 10..jag läser dom flesta inlägg här men svarar bara på dom som man ev. kan tillföra nåt i o kan svara på..det gäller nog dom flesta här..det är kanske inte alla som tycker sig kunna prata engelska tillräckligt bra för att hjälpa till med översättning helt enkelt..det dyker säkert upp fler som har tid o lust att hjälpa till o tycker sig kunna engelska tillräckligt bra för att hjälpa till med översättningen..lycka till med översättningen iaf..
//Stefan

Hej Ann, Jag har PMat dig!!!

Känner inte heller att jag har tillräckliga kunskaper för att hjälpa till, därav att jag inte svarat. Inte konstigare än så i mitt fall.
TACK alla som erbjuder sin hjälp! Jag har till min stora glädje fått flera pm av människor som är duktiga på engelska och erbjudit sig att översätta allt. Så det löser sig =) Tusen tack, jag hör av mig till er under dagen =)
Lånar citat från #12 för det tycker jag stämmer bra även på mig: "jag läser dom flesta inlägg här men svarar bara på dom som man ev. kan tillföra nåt i o kan svara på..det gäller nog dom flesta här."
/Ann.