Skribenttoppen 22/7
Mest aktiva skribenter senaste månaden. Kanske vore kul för er att se hur aktiva vi är.
Användare
Antal inlägg
kerstin2181
172
Rhapsody
157
Silverfarans
139
Margona
130
Juliette.
120
Mylingens
117
Seerath
98
Ninnis
95
Labolina_73
88
SChamuels
77
SKOGSGLIMTAN
71
Signe-Jonna
60
Mulan
57
av Edelmann(N)
54
fiskerjentas
53
Kronängens
52
michaelalundgren
50
rockringen
50
UncutDiamond
49
Anneli_G
49
Tita
46
Bengan.
43
LittleL
42
fjellans
40
WesthKiowas
39
Fairyhearts
37
Knoxville_skogis
37
MissMikkus
36
Sagolika
36
Zygots
35
Malin1
35
Monica_G
34
Restless
33
qiiwie
30
marinis
29
Humletassens
28
Vildfagre
28
BlueBlond
27
mimmie.k
27
Kakarikos
27
erspers
27
Frostvikarna
25
EddaM
24
SweetScarlet
24
Emely
23
Keso
23
Tinis
23
Runsviks
23
Hercules
21
Silverpumans
21
/Camilla

Oj att man var med på listan det trodde jag aldrig 
Själv funderar jag på om det är positivt eller negativt att vara med på listan. Man kan ju fundera på om man inte har något liv utanför datorn, fast det har jag
Mvh Bengan

Jag hamnade verkligen högt upp, ska dra ner lite på mitt skrivande. Ja man kan undra om man har ett liv utanför datorn, men jag har det också men jag sitter mycket vid datorn när jag jobbar och pluggar.

Ja ja, man har ju haft semester, i regnet, det är min ursäkt
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Jag tycker inte man behöver någon ursäkt, såg att jag oxå låg högt på listan. Datorn är min avkoppling, tycker om att gå in en stund lite då och då och sätta mej. Datorn står ju på hela tiden hemma och på jobb har jag mycket tid vid datorn oxå, så där blir det en hel del. Jag har lärt mej oerhört mycket här på forumet och tycker om att läsa alla inläggen. Hoppas att vi kommer att fortsätta ha en hög aktivitet här inne. //Kaisa

Jag har då tappat väldigt mycket, har bara läst en massa på senare tid och inte varit inne så mycket men jag lovar att jag kommer igen *leeer*
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Det är inte alltid bra med bärbar dator är min reflektion över andraplatsen. Sen är ju skrivande en av mina hobbys, så….. OK då. Tonårsbarnen håller ju kontakt med kompisar via MSN och sådant, så det kanske har smittat över på morsan
.
Till hösten när jag skall börja plugga hoppas jag att jag hamnar mycket längre ner på listan…. annars blir det nog inte mycket av med studierna.
/Lena

Oj, att det var så många gånger jag skrivit trodde jag inte. Då är det ändå många gånger man börjar skriva men inte fullföljer det.
Rolig och även lärorik sida att titta in på
Hahaha jag kom med bland dem 10 bästa
En riktigt rolig veta grej Camilla.Fortsätt gärna med det*uppskattat*
Bengan jag har också semester sen finns det ju kvällar också:)
Kerstin du ska då också alltid va värst

Opps,, en fråga bara*fniss* "Är jag sådan där B-kändis nu då!?" *
*
*Mvh Eva-Helen*

Oj Oj jag som tycker att jag är aldrig inne o Göbbens barn är ju här o har datorn jämt!!!
#10 Så högt upp på listan så är du nog minst B-kändis
Mvh Bengan

Hihi… det märks att man har tråkigt på jobbet.. hehe… inte trodde jag att jag skulle hamna så högt upp på listan… tss