Men...e de sommar eller????
Japp, så var det dax för ett par bilder igen, Haleluja det var ju uppehåll ett par timmar idag, och SOL dessutom, man skulle nästan kunna tro att det var sommar….
.
SÅ, fram åkte kameran och se på maken, lilla Yam-Yam var stilla ett par sekunder, kanske var det chocken över att få gå ut i rastgården för första gången i sitt liv som gjorde det, men fint blev det tycker jag.
Hon är så otroligt fin och en jätte fin bild också.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Tusen tack Sissi, visst är det kul när man lyckas ta ett ok foto, ett som visar hur dom faktiskt ser ut…….=)
//Annika

Väldigt vacker! Men det är ju inte lustigt med dom föräldrarna

# Det var allt bra snällt sagt……..=) tusen tack, det värmde.
//Annika
Mmm…en hel dag i rastgården för första gången brukar ta musten ur dom små liven…då gäller det at tpassa på att fota dom som aldrig är stilla :-)

En vacker katt och ett vackert foto! Lik sin far är hon allt
/Sylvia

#5 Ja, ni kan tro att det var en upplevelse för de små grynen, och när dom väl fattat vad det hela gick ut på (jaga "småvilt") då jäklar var det fart…..=)
#6 Ja, nog kan man "anan" pappa katt alltid, och hon är rund och go som en liten julgris, vi får väl se om hon får (eller jag kanske) bastning av domarna när hon skall ställas ut för första gången nästa helg.
//Annika

Väldigt vacker tjej

Hej Januska!
Tusen tack, jag tycker så mycket om henne….=) Skall du till Järva?
//Annika

Åhhh vad jag önskade att jag hade sådana fotografiska kunskaper,,,men det vackra motivet gör ju sitt
en kalaspingla!!

Hohhoho…Merlyn, tackar det var en komplimang som hette duga det, den fotokunskapen består av, sikta och knäpp….
, den som gör själva "jobbet", ja , det är NIKON D50 det. Vilket klipp, den kameran är, och har allt man kan önska sig.
Men visst är objektet litet gulligt…det håller jag med om.
//Annika

#9 Hej Annika! Nej tyvärr inte.Vi har inte anmält till någon utställning ännu.Men vi har planer.Så vi ska se vad händer
// Jaana

En väldigt fin bild på en enormt vacker katt
// anna

Hon är verkligen superfin! Har det där uttrycket som jag bara älskar! Sen att hon har öron som heter duga gör ju inte intrycket sämre precis. Jag laddar just för att försöka mig på 7-veckorskort på mina julgrisar…. Bara Voulez-Vous som har någorlunda "normal" rondör. Men så är hon ju aldrig stilla heller. I mitt fall vet jag inte ens om sikta och tryck räcker….
/Lena

Hejsan gammelmatte Annika!!!
Hon är underbar den lilla,fast i ärlighetens namn så är alla "dina" barn lika vackra
man kan bara inte låta bli att bli förälskad.
massor av nospussar till dig
från din vackre son Axel
och matte Inger

Ååh, hon är så läcker…

Oooh, vilken snygg ung dam
Tur att det finns andra världsliga hinder som gör att jag måste titta bort och blunda, men ibland undrar jag om jag någonsin blir "immun" mot skogisar?????
/ Monica

Ja, men det kanske blir en liten en framöver, eller? Möjligen en vit liten snöflinga?
//Annika

#18 Yes, hon är redan här och info om "Nova" finns på vår hemsida
/ Monica
Läckerbit!!! 
/ Sophia

#19, VA?? Det har jag helt missat….så det gick inte att låta bli i alla fall….=), nej, som sagt, där ÄR vanebildande det där med vita katter.
Lycka till med henne! När ses vi på utställning då?
#20, Tusen tack, och ibland har man ju turen att ta en bra foto..=)
//Annika
Vilken fin katt!
#19 Grattis hon ser fin ut!!!

# 21 Nej, det gick inte
Jag ska ställa ut i Varberg kommer du dit? Har inte anmält henne dit men ska försöka få med henne dit ändå…
# 22 Tack
Är inte vi (nästan) grannar?
#23 Jo, Jag tror vi är det Jag bor i Kinnared…

# 24 Vi bor i samma kommun, det är bara en mil till Kinnared härifrån. Kul
Ja det var ju inte så långt…Trevligt!!