Nu är det min tur...
att bombadera er med kattungefoton! Jag kan helt enkelt inte låta bli men jag lovar att bara ta några stycken, bilder på alla 13 blir kanske lite för mycket
. Är ni intresserade att se fler så hittar ni dom inne på min hemsida http://www.vildvittrans.se
Först ut är American Beauty som blev 3 veckor igår…

Vilken tur att du la ut bilder på dem.Dem måste ju bara visas upp.Helt fantastiskt söta kattungar…åhhhhhh jag blir helt salig
Kan tror att du njuter nu/Kram Susann

ÅH dom är verkligen söta! Mera bilder på kattungar, man får aldrig nog! 
/Lena

#7 Åhh, vilken underbar bild!! Så mysigt. /Sylvia

Gud vad fina små men Filurifax *suckar djupt* Oj vilken skönhet

Tack! #9 Filurifax är min favorit oxå av alla småttingarna! Han är ännu sötare i verkligheten och är en riktig tjockis med en saftig benstomme, väger nästan 400 g och är drygt 2 veckor. Hade jag kunnat och haft plats för ännu en hane så hade jag helt klart behållt honom själv om han utvecklas i samma fina takt som nu. Men men…man kan inte behålla alla man vill, suck! //Kaisa

Såg ju de var Leigh barn klart en av hans barn är snyggast *fniss* Jag har ki redan den släkten där hemma vilket känns bra annars skulle jag bli alldeles för lockad.. Han är kalas kollade ännu närmare på han på hemsidan. Han skulle vara roligt om nån utställningsgalen köpte så man fick se mycket av killen i framtiden
Lycka till med alla små och hoppas alla finner nya bra hem

Här kommer en bild på Falken, en vit hane som idag väger 480 g och är 3 veckor. Han är stor, inte speciellt tjock, men har otroliga längder, en härlig kille! Men tyvärr verkar det som om vi har fått vår första döva katt, jag får inte honom att reagera på ljuden jag gör. Känns väldigt trist måster jag säga…hade planer att kanske sätta honom på foder eftersom han verkade så lovande. Men men…jag vet ju att risken finns på vita katter. //Kaisa

#11 Hihi, ja då var det inte så konstigt! Jag tror mest på honom av dom alla och tror han brås på pappa väldigt mycket. Skulle gärna behålla honom, men jag inser att vi inte kan ha ännu en hane. Men jag hoppas istället, precis som du skrev, att han kommer att komma till någon som vill visa upp honom. //Kaisa

Vilken härlig hög med småttingar. Snart är det nog ännu härligare när alla klättrat ur bolådan
Lycka till med allihop

Supergosiga! Vilken härlig bild på mammorna med alla sina barn!! 
mvh Malin

Jättesöta och Filurifax är finast av dem alla! 

Vilka fina kattungar du har Kaisa 

Tack allihopa! I nästa vecka ska vi bygga en inhägnad åt småttingarna i vårt vardagsrum. Det börjar bli trångt i bolådan och att ha 13 kattungar lösspringande när de är så små kan bli svårt. Det är tur att jag börjar min semester på måndag, här kommer att bli fullt upp
! //Kaisa
Åååh ännu en fin kull, man blir alldeles yr av alla fina kattungar!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#20 Tack Sissi! Visst är det underbart med kattungar, jag känner mej så priviligerad just nu. Jag kan sitta i timmar och bara titta på de små liven i bolådan, hlelst nu när där börjar bli lite aktivitet på dom
//Kaisa

Flurifax och paddan är mina favoriter *mums* men de är fina allihopa *ler* Lycka till med dem i framtiden=) Och nu knorrar tarmen igen hahaha
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z