Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 642 ggr
Juliette-
0

Sommar sol och underbart välpälsad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja visst är de väl olika. Endel är nakna här hemma andra i fullpäls haha. Ja de är ju kul att någon ser ut som en skogkatt i alla fall. Tänkte plåga er lite mer bilder på min älskade IC S*Grianan's Delling tycker han är så vacker nu (å nej han är inte nybadad och borstad på bilden) haha såhär ser han ut till vardags Flört

Men med kragen i vattenskålen flera ggr om dagen kan man väl inte bli sådär wow hehe. Tänkte ni kan väl visa era fullpälsade kissar där hemma som inte heller förstår de är sommar Skrattande

Juliette-
0

Ja jag tycker i alla fall han är såååå vacker och speciellt nu mitt lejon Flört

Zygots
0

Han är fin som snus tycker jag med, med det visste du väl sedan tidigare…..=), var och hälsade på hans små barn hos S*Zimexis häromdagen, wow, dom är SÅ fina dom oxså.

//Annika

Juliette-
0

Å självklart måste man vinkla ett öra så matte inte blir nöjd hehe.. matte är dock glad ändå för Pommac har en förmåga att vägra titta in i kameran han visar helst bara profilen *ler*

Juliette-
0

#2 Åh vad avis jag blir. Jag tycker dom ser så fina ut skulle så gärna se dom live.. men hon bor ju så långt bort *muttrar lite* Jag tror dom kommer bli kalas fina i alla fall så jag njuter på håll Skrattande

Zygots
0

Ja, dom är SÅ fina allihop, tror jag skall gå ner till Helle och Daniella när kattungarna blir lite äldre och "smuggla" ner en eller kanske två i väskan när jag gårOskyldig En liten blå hona skulle väl inte sitta felFlört

//Annika

LittleL
0

Han är en riktig goding din Delling!! Mums…

S*Zygot's Lina Norrsken går också i full mundering här hemma. Kanske tur att det inte är någon direkt sommar då? /Sylvia

Margona
0

Han är fin din kille, min Smeagol har också full päls.

Humletassens
0

Han är ju hur vacker som helst…o helt rätt klädd för den här sommarn CoolFlört

Mylingens
0

Vilken härlig kille Juliette! Här kommer en bild på våran kastrathane, IC S*Rotebräckans Goldfinger som är i full pälsmundering nu. //Kaisa

Juliette-
0

Gud vad härligt att få se lite päls.. MUMS Goldfinger vilken vacker katt. De är verkligen helt annat när de är i päls hehe.. de nakna här hemma vet jag inte om jag kan kalla vackra

Mylingens
0

#10 Tack! Goldfinger, eller Nimbus som vi kallar honom, är en genomgoo kille, snällare katt får man leta efter. Vi har en tjej här hemma som oxå är i fullpäls, S*Mylingens Winema. Just nu ligger hon inne med en makalös pälslängd men jag sitter på jobb nu och har inget foto här som jag kan visa. Men imorgon ska jag hem och ta en bild och lägga ut här så ni får se.  //Kaisa

[diana]
0

Min Chad har mer päls nu än i vintras // Ingrid

[diana]
0

En bild till