3st bokade, 3 kvar
Idag vart den 3 kattungen bokad, och hon som var här idag, vill ev ha en av hanarna osso
Först ut, Aphrodite, bokad
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Poseidon, en kille med charm, vill bara gosa

Athena, till salu
En familj ville ha henne, men det kändes helgalet, så nej tack

Hypnos, till salu
Får kanske komma till samma hem som syster, båda ska bli kastrater, så småning om

Hjälp vad söta dom är!!!!
Här har jag intressent på Voulez-Vous och i dag hörde en tjej av sig om Super Trouper. Nina blir kvar hemma så då är det min charmknutte den röde klumpen Fernando som i dag har gått över 900g gränsen…. 6,5 veckor gammal. Tjock? Nej men lång och stor, långa grova ben och en päls som är WOW!
Nina däremot ser ut som ett studsande bowlingklot. Rhapsodys uppfödare var här i går och skrattade åt tjockisen 
Kram Lena

Mercury, till salu
Största busfröet i stan, klättar i brallan, så det står härligt till

Oh, jag måste väga dom imorgon, men i närheten av 900 gram? ne, inte än

Mina är ju 6 veckor, men 2st har redan ändrat ögonfärg, är inte det tidigt?

Helt underbara, jätte fina=) Älskar ju katter med mycket vitt=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Dom är så perfekta, rumsrena vid 5 veckors ålder, otroligt sociala, och nu befinner dom sig i hela lägenheten, överallt
Jag tycker det är fantastiskt med kattungar-att de blir rumsrena så fort! Det var bara att sätta ner en låda med låg kant och så var dom där direkt och gjorde ifrån sej!! Dina kattungar är så fina!

Ja, alla kattungar är ju söta, men man vill ju gärna skryta om sina egna. Skulle gärna ha behållt lilla Athena, men jag måste sätta gränser, och sen är ju hon släkt med min nya trollunge S*Rockringen`s I Want a dog, blir inge bra, då man måste ge p-piller eller hålla dom isär, men jag hoppas hitta någon, som vill gå vidare med henne.

Dom är underbara.!!