Min vackra prins !
Känner att jag måste skriva av mig om det ofattbara som har hänt oss . För fyra veckor sedan så dog min mamma hastigt och vi fick åka snabbt upp till Närke (bor i Halland) och ordna allt och min svärmor såg efter kissarna här hemma. En dag senare när vi kom hem så var vår Wunjo lite konstig tyckte vi och vi skulle göra iordning honom för utställning så fick han en jättekramp , det bar av till veterinären som undersökte honom och trodde att han troligtvis hade ramlat från någon hög höjd och slagit i huvudet och därmed fått en blödning i hjärnan som orsakat EP. Han fick medecin och allt verkade bättre efter några dagar ,men sen blev han sämre igen och kramperna började igen och i dag fick vi åka in med vår pojk som var ordentligt dålig veterinären sa att troligtvis hade hans immunförsvar brutits ner av den starka dosen som han fick och att en höjning av medecinen skulle bara göra det sämre så vi fick ta beslutet att låta Wunjo somna in . Det här känns som det inte är sant , min underbara stora snälla bebis som jag älskar av hela mitt hjärta . Tack min vän för allt du gav mig du finns för alltid i mitt hjärta och jag saknar dig så starkt .

Jag är så ledsen för er skull, det är så hemskt när man förlorar sina små vänner. Ännu värre när det sker så plötsligt i för unga år.
Massor med kramar!

Hej Snusan!
Jag känner starkt med dig i denna svåra stund!!
Hemskt att mista både sin mamma och sin katt!
Många kramar Merlyn

Usch vad tråkigt! Lider med dig!
Kram

Man kan inte i ord beskriva hur det känns att mista en kär vän och absolut inte när man redan är i sorgen efter en kär anhörig.
Tänker på dig
Kramar/Inger

Så fruktansvärt :( Jag tänker på dig.

Gud så hämskt. Lider verkligen men dig.
Beklagar verkligen
Kramar

Å så sorgligt att drabbas så hårt.
Tänker på dej

Åhh, vännen.. sitter här med tårar i ögonen när jag skriver det här. Förstår att det känns olidligt nu. Det har varit tillräckligt med sorg för din del nu. Skickar massor med kramar till dig
. Han sover gott nu och slipper lida. Ring när som helst om du vill prata. /Tröstekramar ifrån din vän och Wunjos son

Så förfärligt! Jag lider verkligen med dig! 
Sänder dig en styrkande tröstkram.
Kram Nina

Beklagar stora sorgen

Åh guuud va sorgligt jag sörjer verkligen med ER!
Jo var det NI som var i Forshaga o skulle ställa??? Jag hörde av en tjej att det var en katt som skulle ställas o ev hade fått hjärnblödning o hade blivit sämmre ute i husvagnen i Forshaga.
Hoppas det känns bättre för er snart?!

Fy vad ledsamt, beklagar också sorgen.
/Marie
ush det är så hemskt.. Lilla Wunjo, nu springer han vid regnbågsbron och har det bra.. 

Tröstekramar, fy vilken tuff tid för dig.
/Lena

Oh, sänder dig en varm kram, och varma tröstande tankar
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Mycket tråkigt och sorgligt, känner med dig och din familj. Stor kram från runsvikarna. //Kristin

Tack alla !
Det känns så tomt och bara hemskt just nu .
Jo det var vi som var i Forshaga och Wunjo skulle varit med på utställningen .
MVH/Suzan
Så tråkigt! Beklagar sorgen! kram Nina
Återigen har himlen fått en ny lysande stjärna och någon här hos oss har mist en kär vän alldeles för tidigt…
Beklagar… /Ann.

Oj vad tråkigt.Sänder en tröstekram till er.Att både mista sin mamma och kisse på en gång måste göra nått hemskt ont i hjärtat.Tänker på dig och hoppas att du så småningom mår lite bättre. Nyss mist min hund så jag vet hur det känns..
Har hört att det finns ärvftlig epelipsi på kattor, hoppas att det inte var det din stackars kisse blev drabbad av för det skulle inte vara så bra att sånt gått vidare i arvet efter honom, beklagar iaf din mor och din katt som var så fin

Det är hemskt när dom lämnar oss så tidigt, man har så många funderingar och frågor, som man aldrig får svar på, kram till dig
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Vad kan man säga…tänker på dig som inom kort tid förlorat mamma och kär kattvän. Såg på din hemsida att du snart får hem en vacker liten tjej från Island, en liten tröst i mörkret i alla fall.
Kram från oss på Kronängens!
Susanna

Till #21 Han fick sin EP i samband med ett fall från hög höjd som orsakade en blödning i hjärnan och när hjärnan får en skada så brukar EP komma som ett brev på posten . Vet av många års erfarenhet att det är så för oss människor . Och min veterinär sa att det har inget att göra med ärftlighet i detta fall utan ren otur. Och jag hoppas att folk här inte tror att jag avlar på katter med ärftliga defekter . Det är nog jobbigt som det är just nu .

#24 Det är klart att ingen tror att du avlar på katter med ärftliga defekter, det var nog en liten ogenomtänkt kommentar tyvärr, säkert inget illa ment. Din kille var verkligen en väldigt tjusig katt, tittade själv på honom hos Pernilla när han var liten och var väldigt intresserad av honom. Känner starkt med dej och din familj och skickar iväg många styrkekramar till er. //Kaisa

#24 De är klart i inte tror de.. i detta fall finns de ju en naturlig orsak. Ingenting som uppkommer av olycka är ju ärftligt annars skulle jag inte kunna använda våran nya hane då för han har lite sne nos på grund av hundbett?
Men visst JA de finns ärflig EP men då har dom de från början i blodet..
Beklagar sorgen än en gång så vacker kille