Tipps på bra kattmat !!!
Jag skulle vilja ha tipps på bra kattmat man kan beställa på nätet, gärna om man får det levererat till dörren också eftersom jag inte har någon bil.
Tacksam för alla tipps och adresser =)
// Tita

Husses…. heter det något!!!

Har provat husse, skitmat tyckte jag
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

OK!!! o dyr!!!

japp, fick den på prov till kh, samtliga katter fick rännskita
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
De har alla kända märken och tar samma pris som djuraffärerna.
Frakt:
Fraktkostnader:
Handla för: 0:- -399:- 400:- -899:- 900:- -
1. Postpaket 99:-* 49:- 0:-
2. Hempaket u. kv. 69:-* 19:- 0:-
3. Tidsbokning STHLM 99:-* 49:- 0:-
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Skulle precis skriva då jag såg nån hade skrevit…..Beställ inte Husses.Har visserligen inte provat själv men hört mycket om den då hundfolk har provat.Antar att kattmaten är lika dålig:(
På Rosahuset se, har de mange bra merker, og kjører varene hjem til deg for 99 kroner
De har blant annent
James Wellbeloved(mange er veldig fornøyd med den maten)
Hill, Iams Eukanuba, Orijen,Proplan , Royal Canin…ja de har nesten alt
Har provat Husses och är inte heller nöjd med den 
Tusen tack för alla tipps =)
# 7 Hur lång tid brukar det ta innan man får hem maten efter beställning från Rosahuset ??
# 9..det vet jeg desverre ikke. Du får ringe dem g fråge
Jag beställde från foderbilen , och det blev Orijen som jag hört så mycket bra om .
Gissa om det blev uppskattat =) han börjar bli van att det kommer paket till honom nu , först ett stort paket från Macca med en klätterställning och sedan ett stort paket från Foderbilen med mumsig mat, så nu när någon ringer på dörren eller posten kommer tror han automatiskt det är till honom =)
Dom lär sig snabbt dom små rackarna ;)
Vi har gått över till 1st choice sedan snart 2 månader sedan. Det uppskattas här hemma. Vi köper kitten som är från 0-12månader och även till dräktiga o digivande katter.
Vi fick första tipset i zooaffären, sedan pratade vi lite på veterinärstationen och en del veterinärer där tycker att 1st choice är bättre än Hill´s.
Men vi har bara använt det en kort tid än så länge, jag vill gärna använda det längre innan jag uttalar mig definitivt.
Sedan har vi RC outdoor till den andra honan och blandar kitten med RC till hanen. Den tycker vi är bra.