Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 445 ggr
fjellans
0

Hundmat!

Hur roligt tror ni det är att bli betraktad som JA, just det hundmat!!
Jaghade hittat ett superhem trodde jag, flyttade med allt mitt bohag till morfar Frode, allt var bra tills hundrackarn höll på att skrämma slag på mig, skitläskigt HUA, tog tog jag pick & pack å flyttade hem till morsan igen, så nu söker jag ett nytt hem, Hund,,, nja kanske om jag inte blir mat till den  , finns det någon som skulle kunna erbjuda mig ett nytt hem?

Jag heter S*Fjellan's Ochtavia, för att jag är så pratglad.
Mamma heter S*MorrHoppans Trixi & Pappa S*Kaup Home Cat's Hambo

Juliette-
0

Tråkigt de inte gick nå bra i nya hemmet. Hundar är inte så äckliga som de ser ut jag lovar.. men de är klart de finns elaka hundar men dra inte alla över en kam. Jag har 4 jätte snälla som tycker jatte mycket om mina kissar som kompisar. Jag håller tummarna du finner ett nytt hem snart för du är jätte vacker

Mylingens
0

Vad synd att det inte fungerade med hunden. Det vanligaste är ändå tycker jag att det brukar gå bra ihop, efter en tid i alla fall. Du hittar säkert ett nytt hem snart, lycka till! //Kaisa

fjellans
0

Jo ni har säkert rätt, alla hundar är inte lika läskiga, men matte till den här hunden har varit med länge i både hund- o katten världen.
Hon har även råkat ut för att hund har tagit katt för byte förut, så vi vill inte chansa, bara för att hon ville ha kissen henne.

bustrollet
0

Vad trist det inte funkade med hunden.Jag har själv haft en hund och 3 kissar och det funkade jättebra.Nu har tyvärr min hund dött så jag precis hämtat hem en ny liten skogis:) Hoppas kissen får ett nytt kärleksfullt hem..