Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 373 ggr
MissMikkus
0

Nu har domarfördelningen kommit!

På JKK:s hemsida finns nu domarfördelningen till utställningen 28-29 Juli. Vi fick Anne Köhn och Angelika Kneiffel. Så nu börjar det bli pirrigt igen när utställningen närmar sig.

Mulan
0

Å jag fick också samma domare.. Blir spännande, jag längtar redan dit!

#0 Kommer Banditen? Är så nyfiken på honom… ;o)

mvh Malin

MissMikkus
0

#1. Japp, han kommer. Men samma domare? Vilka har du med dej? Shanta? Eller är det Dompan? Skulle vara kul med halvsyskonen, så får vi äntligen se om dom är lika eller inte. Dom går ju i olika klasser ialla fall. Synd bara att pappakatt inte är där.

Sen tänkte jag låta Svea få hänga med också, för hon tycks ju inte ha nån lust att löpa mer i år ialla fall.Skrikandes

Mulan
0

#2 Jag har Kneifel på lördagen, o Anne på söndagen. Bara Bruce Babypäls med mig..

Kul att få se honom!

MissMikkus
0

#3 Aha, nu förstår jag. Jag skall bara dit på lördagen och fastnade i det. Skall bli kul att se Bruce igen också.

AsKetts
0

Vi kommer med "Nasse liten å ful" kämpar vidare mot GIC och sedan får han vara hemma och växa på sig så kanske det blir katt av honom också :-) Har dock inga förväntningar ang några cert Kneifel på lördagen och Frithoif på söndagen.

/Jessica

SKOGSGLIMTAN
0

Vi kommer också med Sebek grupp 4 ( Domare Anne Köhn) och Tutankhamun grupp 2 ( Domare Jörgen Frithiof). Det ska bli såå spännande eftersom det är först gången både för grabbarna och för mig*ler*.Vi ses 29 Juli.

*Mvh Eva-Helen*