Fniss, paret ser ut att vara kära
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Härlig bild. :)

Rolig bild!

Så försvann texten igen. Det jag ville ha sagt var att man önskar alla katter man födde upp kunde gilla utställningar som GIP EC S*Rockringen's Led Zeppelin gör. Han fick inte bara 3 BIS i Bodö, han hann med att agera lite publik också. Enligt hans ägare så formligen njuter han av att åka på utställning och visa upp sig. SUCK, finns det inte ångervecka på sådär 416 veckor…

Skämt åsido, här kommer en bild till

Det måste vara drömmen att ha en sådan katt, visst står mina katter ut med utställningar "för mattes skull" men jag skulle inte gå så långt som att påstå att dom njuter av det. :D
Menmen, har man tur så kommer den katten någon gång. :)

hehe underbart ju… :-)

Härliga bilder! Sånt är gott att se!
Själv såg jag en liknande cool herre när vi var i Finland på utställning i vårvintras, Haendel de la Forge. När alla stod o kollade på bedömningarna så stod Haendel på sin transportbur mitt i publiken och bara tittade på alla.. Till saken hör att han är fertil och iakttog sina konkurrenter..
mvh Malin

#0: Allra vackraste Led! Underbara bilder! Grattis också både till dig och Kerstin för helgens superresultat!
Fantastisk bild det där.Så talande.Sååå vacker katt

Ja vad kul att se en så snygg o cool katt. 
Tänk om det fanns många fler ..då skulle det kanske behövas fler stolar vid domarborden….
/Marie
#10 hahahahaha

Fantastisk bild