Gruppfoto, pust....
…det var inte lätt att fånga dem allihopa på en bild. Jag fick be killarna hålla i varandra lite……
Fler bilder på trollen finns på hemsidan www.nallepuhs.se
Kolla in Super Troupers prickiga gos-mage på hemsidan, den är underbar.
/Lena

hej,,, fin bild,, hahahaha men det ser inte ut som att dom är så hjälpsamma precis…..
kram

oh, avis lyser det här
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#2 Avis? Du har ju en jättfin kull som du fick till ett tjusigt gruppfoto på förra veckan!
/Lena

Vilka gulliga kattungar

Tack för det, nu sover dom faktiskt allihopa. Det kanske är då man skall fota dem, när de ligger i en hög och sover? Jag gissar att de drömmer om bus som de tänker göra i morgon…. Bitas i fötterna, kasta sig ut från sängen, reta Madicken och annat skoj.
Det är verkligen härligt med kattungar!
gud vilka söta bebisar!!!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Min namne ser helt underbar ut, jätte läcker färg, vill ha
He he jag vill ha allt
/Nina

vad söta dom var…

# 7 Ja mitt foto var nog en lyckträff! På andra försöket fick jag allihopa att titta åt samma håll. Om de ser förskräckta ut när de tittar snett uppåt beror det på att min 15-åriga dotter höll på med någon sorts krigsdans för att fånga deras uppmärksamhet/chocka dem.
# 8, Ja det var ju det där med namnet, men jag har ju bestämt mig för att behålla henne här hemma. Du kan nog inte ens locka mig med en bedlington…. Även om du döper den till Lena 
Alla bara pratar om Nina, de andra är faktiskt väldigt söta också…
och mina killar undrar var de skall bo sen…. Ni har väl kollat stamtavlan? Inte dåliga pissar där inte!

Åh, så fina dom är Lena!! Du kan vara nöjd, både med kullen och med kortet.
/Sylvia

Ja men alltså……=) är ju bara kär i dom allihop…..inte utan att det suger i "vill ha tarmen", men just nu väntar jag på min nya vackra kattunge, oj vad det skall bli spännande att få hem den…..men ännu dröjer det ett tag….=)
Jag får ta mig i hampan och komma och hälsa på dig Lena.
Kram till dig och dina superfina katter och kattungar.
//Annika

# 12 Ny kattunge??? Vad nu? Vad har du nu på gång???
Besök, ja det tycker jag! Tar ni vägen via Alingsås så vankas det fina MC-vägar här! Gubben min är ju också MC-gubbe så han kan ge er in härlig vägbeskrivning… Fika i kattrastgården utlovas!
#11 Fikainbjudan gäller givetvis er också! Kanske vi tar det senare i veckan eller till helgen? Kaffet och studsmattan står redo!
Kram till er båda två
/Lena

Hahaha, jo jag tackar jag, studsmatta, då skulle jag ju hamna i omloppsbana kring moder jord, det vill vi väl inte ändå…..
men motorcykelvägarna låter fint, skall bara invänta sommarväder då, med grader över 12+, annars blir det bilen, inte så tokigt det heller.
Kattungen ja, jo, jag återkommer med mer info vad det lider, dom är så små ännu, så jag vill inte "ta ut" någonting i förskott, men jag håller tummarna att en av dom kommer hit så småning om.
Kram
//Annika

#13 Tackar för inbjudan! Kommer gärna och tar en kopp kaffe hos er, vill givetvis gärna "klämma" lite på kattungarna också
. Men studsmattan lämnar vi åt barnen tycker jag. Hannah hälsar till sin nya kompis. /Sylvia
Gosekull var rätt namn….så härliga dem är:)