SKOGKATTMÄSTERSKAP 2007!
Någon här som anmält isg till den utställningen den 3/11 i Folkets hus Mölndahl?
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Var finns en inbjudan till den utställningen?
//Annika

De skulle vara askul men hur 17 ska jag ta mig dit

#1Det står en inbjudan på skogkattslingas sida
#2Juliette, fjäska för Micke på Rapoons, det gjorde jag, jag tror han bor i dina krokar, och här kör han förbi.
Jag har anmält och betalt
Dogge gubben blir med

#1 här kommer inbjudan.. :-)
http://www.skogkattslingan.com/svenska/InbjudanMasterskap2007.htm
Hej ! ska bli kul att åka ner ock kika på alla fina katter ock ställa ut sina vild djur där=))
Hör ock ses! 

Tack för inbjudan.
//Annika

Tyvärr är det samma dag som Spinneriet's Klubbmästerskap så jag kan inte komma, hade gärna velat komma
.
Vi pratade om detta på sommarfesten hos Ulrica, vi skulle försöka flytta den till dagen efter i samma lokal som Spin hade sin klubbmästerskap…vet bara inte hur detta gått. Om lokalen var ledig.

#7 Jag hade inte en aning om att Spinneriet ska ha sitt klubbmästerskap då. Jag har varit inne på hemsidan men hittar inget om det där heller. Tur att du skrev det här för vi hade tänkt att anmäla till utställning i Köpenhamn den helgen. //Kaisa

Jo, lokalen var inte ledig på söndagen tyvärr, annars hade det varit toppen med ett samarbete tyckte vi.

jag ska nog försöka att komma ner dit det låter kul :)
Nu hamnar jag i ett dilemma, ska jag välja Spinneriets klubbmästerskap eller Skogkattmästerskapet? *hmmm*

Jag har anmält till skogkattslingans KM…ska bli kul!

Usch varför är de så långt för

Juliette, vill du att jag frågar Micke om du får rum i bilen? det är ju samma väg

Haha han kan jag nog fråga själv i så fall sist jag titta låg han på min msn hehe men de kostar endel ändå så nja.. jag avvaktar prata med en kompis få se om vi kanske samåker eller så skippar jag nog de :)

Jag tycker att det är UNDERBART att det äntligen blir ett KM här på västkusten. Det var på tiden:))) Hur det ligger till just nu med lokaler och allt är Ulrica (Restless) mer insatt i. /Sylvia