Min nya hemsida...
JA!! Jag håller på o gör en NY hemsida på din studio, det är JÄTTE lätt att uppdatera den själv!
Gå gärna in o titta MEN skratta INTE den är inte klar jag har suttit med den sedan 18 i ikväll o nu är klockan 01.36 så nu ska jag suss gött!!
Natti Natti ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzz………..

Jag har varit inne och tittat på din hemsida och den ser ut att bli jättefin! Så jobba på, det ger utdelning! //Kaisa

Vad duktig du är, sidan kommer att bli superfin!!
Ser fint ut. Det enda jag tänkte på att det står "Våra katter" och sedan "Mina katter" i menyn.
Mvh Susanna
Susanna

# 3 Jo jag vet jag var så trött att jag inte orkade göra om ena sidan därför sparade jag båda o tänkte göra det idag!! Klockan var halv 2 på natten så suck!! Jag orkade ju inte sluta men tillslut så nästan sommnade jag vid datorn hihihihi
Men jag vet ej om jag ska ha sidan kvar för på dinstudio.se kostar det 49kr i månaden o på one.com kostar det 12kr i månaden! Men jag kommer ju välja den sida som är lättast för mig o göra.

NU är det ändrat!!
Nu ska jag börja rätta till resultat listan som jag ska göra om helt!!! GUUUUUUD VA KUUUUUL DETTA ÄR!!!!
Om du ska ha något annat än dinstudio tycker jag du ska satsa på cliche.se hellre än one.com
One.com har en massa konstiga regler, typ som att sidan stängs om det är för många besökare :S Cliche.se är också billigt!

#6 Jag har bestämt mig för dinstudio jag mailade dit o frågade just nu har jag 7 gratis dagar MEN de mailade tillbaka o sa att jag fick ha sidan gratis tills den 21 Juli. 

Nu kan NI gå in o kika jag har uppdaterat med lite banners o länkar mina kullar resultat mina katter mm mm.
Guuud va roligt detta är men nu ska jag ta en paus till i möra hihihi

En kanon sida verkligen men när jag är inne på dina katter och trycker på deras bilder stängs sidan ner? Hmm mysko

#9 Jo jag ser det!! Men du får inte trycka på Ja stäng ner sidan då blir du kvar!!! Jag testade själv! Jag får försöka se vad det är som blir så??

Sidan ser jättebra ut, men många av bilderna är förvrängda. Kolla över så att bilderna har rätt storlek i koden, och stoppa inte in för stora bilder på för liten yta, då blir det lätt tråkiga artefakter och det är lätt att det blir som nu - lite hoptryckt på ena eller andra hållet eftersom man fått längd-breddförhållandet fel. (Det bästa är ju om du sparar ner och använder mindre varianter av bilderna och utnyttjar deras exakta pixelstorlek i koden så hemsidan inte alls behöver ändra på storleken!)
Det kommer bli en jättefin sida, bra jobbat!

#6,
jag har inte one själv men på deras hemsida står:
Trafik är ett uttryck för, hur mycket antalet av besökande på din webbsida och din användning av email drar på serverns resurser. One.com erbjuder sina kunder fri trafik.
då kikade jag på det billigaste alternativet.
Stämmer inte då alltså eller? 
Mvh Linda

#11 Nu är det ju så här att jag är ju nybörjare i detta hihihihi men jag vet inget om kort o pixlar mm denna hemsida är ju uppbygd på en dinstudio mall som jag typ bara sätter in kort o text!! Men när jag blir mer kunnig i det hela så ska jag försöka ändr på det du menar. Jag försöker så gott jag kan ;-)) Men kuuuuul är det!!

Jag har one och har inte några som helst problem.
Jag har one.com på en hemsideadress av 4 jag fixat. Och om man läser på datorn.ifokus.se så är det väldigt mkt negativt med one.com.
Jag har än så länge inte haft några problem och hoppas jag inte får några heller.
Personligen så tycker jag cliche.se är lättare!

Va tycker NI om den nu???

Om jag får vara pillig så skulle jag önska att man slapp scrolla på startsidan, men det är ju en liiiiiten detalj i sammanhanget :)

Va menas med scolla??
Nu förstår jag!! Men jag kan inte göra ngt åt det!! Det är ju bara att använda musen lite 

Innehållet får inte plats i det synliga fönstret, alltså måste jag "bläddra ner" (scrolla) för att se det som är i botten. Det är ju inget fel med det, men just på startsidan så kan det vara skönt att slippa i mina ögon! :)
Jag börjar förstå varför jag inte har hemsida
Får nog i så fall hyra in någon…adress har vi, men varken program eller tid ….

Ja du nu har jag suttit här i tre dagar men det är SKITKUUUUL!!
Jag kan hjälpa dig om du vill?
Men det kommer ta tid!

#21.
Sussie du är JÄTTE duktig,, så mycke du har lärt dig på bara 3 dar
Tänk va bra det kommer att vara om 3 veckor, då är du nog nästa proffs!
//Rita

Åh TACK Rita!! JA jag gör så gott jag kan! Jag har ju lite funderingar o vet ej vart jag ska vända mig om råd hmhmhmhm jag vill ju kunna länka till bildgalleriet från varje katt?? Det står inte hur man ska göra vojne vojne…. Jaja jag lär mig nog så småningom!!
Hej jag tyckte din sida var fin!

TACK!