Varberg 11-12/8, kom ej med!
Hej
Finns det fler som inte kom med till utställningen i Varberg?
Jag kom inte med trots att jag hade betalat första dagen o skickat anmälan i god tid. Synd, jag såg fram emot det då det var första utställningen efter Spinneriet i april… 
Får hoppas jag kommer med till VK i september istället.

Nej de är aldrig roligt att inte komma med.. man går ju och hoppas och planerar de gör man ju.. man ser fram emot de.
Låter konstigt du betala första dagen?? Var de sånt tryck på utställning då är de ju massor som inte kom med..
Hoppas du kommit med till september i alla fall

Vi kom med =)
De försöker få en jämn fördelning mellan kategorierna och raserna inom de olika kategorierna.
De är säkert många som inte kommit med, då den är väldigt populär.

Jag har oxå kommit med men vet flera som inte har gjort tyvärr. Det är trist att det har blivit så här svårt att komma med på utställningarna. Därför ha vi nu börjat att rabiesvaccinera våra katter för att kunna ställa i bl.a. Danmark. Våra två hanar, Chanté och Sims är klara med pass och allt så till hösten väntar vår första Danmarksutställning, spännande! //Kaisa

Ni har hör från Eran klubb, men vi som ska till Mälarkattens Arboga den 4 augusti har ej hört något?? Eran var nog ute tiding o talade om hmhmhmhm jag är ju så NYFIKEN!!

Jag kom inte heller med och vet flera andra som inte heller gjorde det. Så tråkigt när det blir så!!

VA TÖRLIGT för ER!!!

Jeg har lige afmeldt 5 katte begge dage, så der må være nogen der er kommet med nu, i stedet for mig. Jeg håber, at jeg får mulighed for at komme med en anden gang.
Mvh Carli