Äääääntligen hemma.....

Wow, vilka killar
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

mmmm.. :-)

Grattis till pojken! :)

Tack…. :-)
Han är underbra..

Lycka till med lille killen! Lille Bond saknar honom här hemma. Ingen bror att busa med längre. Tur att han har de andra katterna att leka med i alla fall. Och han flyttar ju snart han också. Ska bli roligt att följa Bacardi och se hur han utvecklas! Lille söte killen!

Han är jätte fin, älskar ju creme själv. Grattis Grattis=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

En riktig liten cremebulle! Grattis!
/Lena

grattis tjejen! han e nästan lika fin som Xena… skojja bara han är underbar, men det är klart, det är ju en kisse hos di ju!!
kramisar på dig! maddox å xena hälsar!

Vad rolit för dig/Er Linda att Bacardi har kommit hem, han är sååå söööööt. Ska bli kul följa honom vidare, men han ska väl med på Utställningen den 29 Juli?
*Kram från oss*
Grattis Linda och så vackra dem är:)
Förstår din lycka

Härligt att du fått hem lillkillen.. Han är så fin!!! En kille i min smak.. förstår de måste vara jätte skönt att äntligen fått hem killen. Hoppas han växer upp och blir en hane som sköter sig nu *hihi* de är ju de roliga med hanar. Man kanske kan få låna han i framtiden *ler* (fast haha stamtavlor har jag absolut inte studera känns lite tidigt *skratt*)

# 8 och 9
Hehe jaa ni kommer att få se honom den 29-e.. :-)
#11,,, hehe jaa kanske lite tidigt ännu… ;-) blink blink..
Vilken skönhet!
Nästa gång jag skaffar en skogis, så är det just cremesilver jag vill ha, det är en drömfärg för mig!

Super fin!