ska man svara..
på ett sånt här mail…
"Den katten måste vara en blandning mellan sjakal och bondkatt!"
Har fått det svaret på min annons som jag har på Eniro.. på min Elvis, denna bilden..
har god lust att svara "då måste du vara en blandning mellan idiot och dumhuvud!"
men orka läga ner energi på såna fjantar…har folk inget vettigare för sig än att maila sånt strunt??
Trist! Klart man inte ska bry sig, men det är ju lätt att säga…. man blir ju arg eller ledsen.
Susanna

ja skit trist!!
men, sånt är det,alltid någon som ska utmärka sig och göra nåt sånt..
jag blir mest arg, för bara då ser man ju hur mycket oseriöst folk det är därute som bara håller på med sånt när en annan försöker vara seriös och sköta sitt och sin uppfödning… nej,suck..
Hahaha så söt som den katten är så kan du va säker på att det handlar om avundsjuka.
Svara inte för då ger du den respons han vill ha.Det unnar du väl inte honom?
Ha det/Susann

nej verkligen inte!!!!man blir bara trött….
man kan ju hoppas att det är någon annan som faller för hans skönhet och vill adoptera honom!Hans tilltänkta familj ångrade sig, för deras gamla katt som varit försvunnen i 6 mån kom hem och dom ville inte ha 2 katter!!
men,det var nog ödet…för,som en annan vet, det går inte att säga nej till en katt som vill bli adopterad av just dig…för det är ju inget dom låter oss välja
Hoppas du har det bra själv Susann!
#4 så sant som det är sagt:)
Jodå här mår vi bra.Har semester nu,det var väl behövligt*puh* Tur det regnar för jag tapetserar och målar om här…hehe
Sen väntar vi bebisar också ju,inte att förglömma.
Du ska se du hittar ett fint och ännu bättre hem till din lilla skönhet:)

Underbar katt! Nä man ska helst inte svara dessa idioter som bara är ute efter jävlas.

Svara inte,,, det kommer bara göra dej mera arg,, för du kan hoppa upp och sätta dej på att personen kommer att fråga massa andra saker som irriterar ännu mera… skit it istället…
lycka till.. kram
PS. han e ju supersöt.. :-)

Jag förstår du blir arg.. nån som tycker den är rolig suck.. tyvärr hjälper de inget att svara så låt de rinna av dig bara de blir inte bättre..
Helt underbar bebis är de också.. så vacker