Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 486 ggr
SChamuels
0

Planer

Nu är min vackra silverflicka Xålika på date med sin gentleman.Ni kan se själv på hemsidan.

Tog lite tid innan hon kom i löp,men äntligen.

Mylingens
0

Ja du, tjejerna planerar sina löp utan vår medverkan, det har jag fått erfara, hihi! En stor och fin kille har du valt, ska hålla tummarna för att det lyckas. Men jag trodde att du skulle använda din egen stora och fina Kiro? //Kaisa

Kronängens
0

Det ser ut att vara en stooor hane! Härligt.

Sagolika
0

Oj, vad stor han verkar! Håller tummarna att allt går bra.

Zygots
0

Halloj!

Va kul att det skall bli "småbanr" i huset…=)

Hoppas du talar om hur det går framöver.

//Annika

Dizorinas
0

Ja du Susann nu blir det bebisar om 9 veckor

dom parar sig hej vilt här hemma(LER)

Casper är såååå lycklig att han fått en tjej/Ann-katrin

Knoxville_skogis
0

Lycka till med kommande kull :) Eva

SChamuels
0

Tack ska ni ha alla.Det ska verkligen bli spännande med kombinationen av dessa två härliga katterna.

Klart jag håller er uppdaterade.

Har hämtat henne idag så nu vilar hon ut i mitt sovrum några dagar,men även för att inte Kiro ska få en chans att gå på henne(om ni förstår)

Tack Annkatrin min kära Mentor för du gjort det möjligt.En underbar far till Xållans barn på alla sätt.

mangarden
0

Hejsan Vännen

Kan bara instämma med de andra snyggare hane går knappt att hitta inte större iallfall..

Lycka till nu och hoppas att det tog med casper är ju ingen nybörjare(ler)

Kram Marina

SChamuels
0

Lovade ju att hålla er uppdaterade.

Jag är nästan säker på att Xålika är dräktig.Ska bli så skoj att få en ny kull bebisar.

eccentrics
0

får inte se…:( vad är hemside adressen??

SChamuels
0
Margona
0

Grattis och lycka till!Glad

SChamuels
0

Tack Margona,du är alltid så vänligGlad

Juliette-
0

lycka till med planerna ska hålla tummarna många fina friska blir till Skrattande

SChamuels
0

Tack JulietteGlad

Margona
0

#13 Du är själv alltid trevlig och glad.Glad Jag väntar ju själv med spänning på Amadeus bebisar som kommer runt den 8 augusti.

SChamuels
0

tack ska du ha:)

Gahhhhh ska du också ha bebisar.Åhh va roligt.Måste ju kika in till dig.Du har hemsida va?

Margona
0

Nej det är inte jag som ska ha kattungar utan min kille ska bli pappa till Av Edelmanns hona i Norge. Min hemsida är inte klar ännu, min kompis som fixar den är segGlad

SChamuels
0

Aha va roligt då.Edelmann är en trevlig prickSkrattande

Margona
0

Ja mycket trevlig och rolig. Jag och Amadeus var ju hos henne under några dagar i juni för att han skulle "göra bebisar"Glad. Hon och jag hade så trevligt och jag och min andra kille åker dit i september. Förlåt nu förstör jag din tråd.

SChamuels
0

#20 Lite utsvävningar gör väl inget:)

Glömmer aldrig då jag kom in här från början.Min första tråd(tror jag det var)Då prata jag med Edelmann och Fjellan.Vi hade hur kul som helst……satt här hemma och skrek av skratt.Skrattande

Alltid skoj att träffa nytt härligt folk:)

fjellans
0

#21 Ja det var på¨den gamla roliga tiden det,,
Vi gissade på din "katt" då eller hur?
Lycka till med dina planer
//Rita

SChamuels
0

#22 ja det gjorde du FjellanSkrattande

Jag la bara ut hans namn och du undrade vad det var..hehe

tror jag svara nåt med att det var en hane vid namn Kiro….bara för att retas:)

Men du gissade rätt han är en tvättäkta skogisSkrattandeDet var den roligaste tråden jag svarat i….hahahaha

Hmm hmm vi borde ha fler såna roliga inlägg,det höjer liksom gemenskapen på nåt vis el vad tycker ni?

Margona
0

Håller fullt med om att det ska vara lite roligtGlad