Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 267 ggr
Juliette-
0

Lapommis fantastiska Basilika

Jag är så stolt och nu förstår jag er uppfödare som säger de är så roligt att få mail från sina sålda för de är de verkligen.. fick bilder på S*Lapommis Basilika här om dagen (Kardemummas syster) Kolla så stor och fin hon blivit vilken färg hon fått? suck men jag måste visa er jag blir ju nästan tårögd så vacker.. Kanske är man sina barn kärast? Jag tveka ju länge om jag skulle behålla Basilika och jag tror inte jag hade ångrat de valet heller. Hon har dock ett guldhem så jag är så lycklig och i september ska jag få pussa denna tös igen *längtar*

SillyZones
0

Hon ser jättefin ut, din Basilika! Vore jag du skulle jag gräma mig att jag inte behållt ;-) Nejdå, tjejen du behållt är fin hon med!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Juliette-
0

Haha man kan ju inte behålla alla och Basilika har ett guldhem och jag tror hon ev kommer få bebisar i framtiden om hon håller sig bra och är frisk så.. Men vacker är hon och jag sträcker allt på mig kan inte sluta titta på henne en pangbrud är de.

(Din avkomma är däremot lite udda haha hon ligger och förför min fot fast löp gör hon inte haha) Hon är så fin hon med och MYCKET speciell haha..

Nej vi har födit upp många fina du och jag Räcka ut tungan (inte alls självgod)

Silverfarans
0

Suuuuuuper fin är honGlad

Knoxville_skogis
0

Oj vad fina  hon är :) Eva