Macca.dk
Jag är lite intresserad av att köpa klätterträd på macca.dk och såg att några här hade köpt.
Tänkte höra ungefär vad frakten låg på.. Så man kunde räkna ut ungefär vad det går på…
Och lycka till i Forshaga, vet ju att 2 kan bli JW. :)

125 kr har jag betalat, köpte 2 alldeles nyss, ca 1200:- inkl frakt, för en gigant & en mellanstor.
Mvh Mia/S*Eklövet´s
för 125 SEK (+ 25 om du vill ha det hemkört till dörren) då får du handla varor som väger upp till 30 kg volymvikt. (volymviktenvikten står under där du lägger ditt bud).
Jag har hört någon som klagat på macca.dk men för mig har det alltid funkat utmärkt=)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

ett tillägg bara.. ;-)
dom kör via DHL. dvs dom kör alltid hem till dörren.. bara ett tips.. :-)
125:- i frakt. upp till 30kg,
//Linda
Köpte precis en för 330 :- 475:- med frakt den skulle varit svindyr i en djuraffär =)
#3 så man behöver inte välja leveranssätt? tack för tipset! jag har betalat de 25 kronorna extra varje gång *s*
min katt formligen älskar sina klösisar, allra helst hörnpelaren som går till taket men jag gillar inte att hon hoppar från toppen så nu väntar jag på en mellan också så hon får hoppa i etapper ner=)
/Ingalill

Har också vunnit min via auktionen på macca.dk. Fick den för 325 kr ( 200 + 125 frakt) våra katter älskar den. Det fattades ngr hål i den så vi fick borra, men annars super bra kattställning till det priset.
Mvh/Eva-Helen

Jag betala 700kr totalt för mitt golv till tak därifrån tror de var 125kr frakt

Var hittar man klösträden på macca?? Måste man logga in först??
#8 Du behöver inte logga in. När du kommer in på sidan, så väljer du katalog och sedan tillbehor till dyr (eller ngt liknande). så kommer det upp klätterträd m.m.
Har du flyttat in än?

#5 nä precis.. du behöver inte välja det dyrare alternativet i frakt.. :-) bara onödigt… ;-)
//Linda

Hur mkt är typ 120 DKK??

#11 145 SEK
#11 om du tänker bjuda på macca så står det svenska priset ovanför den danska "nästa bud"-rutan=)
/Ingalill

Ok jag såg det nu!! TACK för hjälpen!
det var så lite så=)
/Ingalill

#9… tack tack… då ska jag in och kika där… Jag får nycklarna idag… så nu är det nära inflytt!! =)