Regn Regn Regn!
Här i Karlstad har SOLA försvunnit!! Blääää bara regn regn regn.
TYPISK!! Men hoppas på bättre väder för snart kommer min pojkväns 3 barn hit o stannar i 3 veckor vojn vojn.
I min lilla 2:a
Då vore det ju gött om det var lite bättre väder så man kunde hitta på något med dem som fiska, bada mm mm.
Vi hade tänkt åka till Sunnevattenpark med dem en dag o hoppas på att solen kommer tillbaka i alla fall den dagen.
Va har NI andra för väder idag då???

Regn i Kalmar
Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

Mulet med duggregn i Göteborg.

# 2 Hm hm hm som här!!

På tal om regn…
Vattenfylld källare, mellan 30 -40 cm högt = pannan lagt av, tvättmaskinen är död. Ett antal skor, stövlar, mattor, tavlor och en massa andra saker som jag förvarat i källaren är numera ett minne blott.
Ute i hästhagarna stod stod det vatten upp till understa eltråden ca 5o cm upp, grusvägen in till våran gård liknar en en gammal flodfåra idag, väldigt skumpig färd men det går .
Nu återstår en massa städjobb och besök från försäkringsbolaget, puh.
Idag småregnar det lite till och från, men nu vill jag verkligen ha SOMMAR och SOL.
/Heléne
Hej! I dag har vi uppehåll här i Axvall..Mulet men inte reng som tur är tanken på alla Besökare som kommer hit under dagen det är nämligen Marknad !! Men jag vill okså ha sol ../Eva

I stockholm är det mulet med duggregn till och från…
#6 Samma här i Uppsala, ush så trist det är!
Ösregn just nu i Karlskrona. Katterna bara sooooover o soooooover o so…………….

Sitter på jobbet i Kungsör,och det har kommit en kort regnskur nu i eftermiddag.
Tycker synd om er söderut som fått så mycket regn
Vi fick lite duggregn precis för en stund sen och har än så länge inte alls fått så mycket. Vi har druckit kaffe ute varenda morgon sen tidigt i våras.
Numer pensionär i Nynäshamn

Här i Värnamo har det regnat hela veckan. Men denna gången klarade vi oss bra. Vi hade det värre -05, översvämning i hela staden. Så jag förstår hur de har det som är drabbade denna gången…inte alls roligt!
Nu får vi hoppas det vänder…vill ha SOOLLLL
I Örebrotrakten är det mulet och har regnat lite i dag. Tycker verkligen synn om dej#4 och hoppas försäkringsbolaget hjälper er. Det blir ju också en massa extra jobb men med sol i hjärta o sol i sinne så kommer nog den riktiga solen o värmen till dej o alla andra drabbade snart. Hälsningar Vildfagremadam Laila.

Här i Timmernabben har det varit kvavt men inget regn alls. Är man innomhus så får man ingen luft så jag har suttit i kattgården hela dan och kammat , lekt, pussat katter
/Theresa

Skulle inte ha skrivit i denna tråden ….. Nu kom regnet