kullfoto, ha ha
Kullfoto brukar man juta i slutet, innan flytten närmar sig, jag får nog passa på, när dom inte är så snabba
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

va söta dom är :)

Åh vilka fina kattungar!

Hej Kerstin. Det är mycket roligare att se dem nu, när man sett dem i verkligheten… De är underbara och en otroligt jämn och fin kull. Pussa de små "kelgrisarna" från mig, förstår att du har fullt upp.
"Dogge" hälsar och tackar för gosestunden, han hälsar att du måste köpa en stoooor matskål, så han får plats att sitta i den när han äter

Vad fina dom är
. Kanske ett bra tips att ta kullfoto nu, det börjar redan bli svårt att fota dom en och en…./Lena

Vad fina dom är
. Kanske ett bra tips att ta kullfoto nu, det börjar redan bli svårt att fota dom en och en…./Lena
De är verkligen fina allihopa!

Dom är verkligen helt underbara dina kattungar! Vilken härlig djupröd färg dom har, det är så jag vill att rött ska se ut! //Kaisa

Man blir så rörande glad, av att få se dom små framsteg som sker varje dag, Poseidon som bara vill sitta knät, så fort du tar i honom, början han spinna, Mercury som skriker som en gris och vill komma ur bolådan, för upptäcksfärd i sängen mm mm
oh,,vad fina,, hur gamla var dina?
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**

dom är 4 veckor, 2 dagr, idag har dom gått över bord, fast jag har höga kanter på bolådan, så gick 2st över. st av dem har börjat äta själva med nu, jag blandar kmr med RC babycat

#1 mmm mums, vilken härlig Gosehög. Jättefina!
Jag gillar mycket vitt dessutom.
/Marie
mina är 5,5 vecka nu o busar runt som attans :))
###
neva masquerade

oh, nu vart jag avis, vad sägs om att byta jämt?
Var tvungen att flytta mina ungar idag, dom vägrar att vara i bolådan, och dom skriker så fort jag inte syns, är jag där, ligger dom tätt intill och spinner, oj oj. Så nu får dom bo i köket, som är ganska stort, så slipper jag vara orolig, att dom ska fastna över kanten på lådan
:)))
mina har också flyttat till köket ,,,hehe,, när valparna åkte i tisdags så vrt det deras tur :) o de stortrvis
###
neva masquerade

#16 Rödtotten var jättefin! De andra var också jättefina, men jag är svag för rödtottar med vitt. 

De ända som är tingade är de röda grabbarna
Mat i massor
Hehehe Känner igen det där med "kullbild" fattar inte hur andra bär sig åt, personligen tycker jag det är lättast första veckan
ASG