Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 530 ggr
Rhapsody
0

Tack VÄK!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…för en jättefin utställning! Det var värt att köra 30 mil för att komma till en så perfekt men ändå "avslappnad" utställning. Leende funktionärer som hade full koll. Härligt! Att vi sen hade ett BiS med oss hem är ju liksom en annan sak….

Vi kommer nästa år också! /Lena

Mylingens
0

Stort GRATTIS till ert BIS! Hon är så bedårande söt! //Kaisa

Bladdermaja
0

Det var en riktigt väl genomförd utställning.GladSpeciellt alla goa och glada funktionärer. Vilken service, Inget problem någonstans. Helt fantastiskt!

// Maja

Zygots
0

Håller med föregående talare, en kanon utställning, allt var toppen. Att det sedan fanns hela 9 stycken vita skogkatter värmde förstås mitt hjärta mycket.

Vi kommer givetvis tillbaks nästa år igen.

Lena GRATTIS till ditt BIS, vilket i ordningen var det nu…….=) snart dax för en JW-titel kanske?

//Annika

LittleL
0

Håller också med alla föregående talare. En kanontrevlig utställning! Ställde bara på lördagen men eftersom vi ändå var kvar i Forshaga på söndagen så var det självklart att gå dit och titta då också. Ska dock villigt erkänna att det var grupp 9 som lockade mest;))

Och stort Grattis till ditt BIS såklart. /Sylvia

WesthKiowas
0

Tack så mycket för ert beröm!!!! Det värmer!

Att vi funktionärer var så glada måste ju bero på alla er trevliga utställare!Flört

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Silverfarans
0

JA!!! Tack alla funtionärer o alla VÄK medlemar för en JÄTTE bra utställning!!!!

EddaM
0

Pga dator problem har jag inte kunnat sitta här men jag vill oxå tacka alla VÄkare för en jätte bra utställning=))) Kanon allihopa. *kramar*

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

EddaM
0

Och det skadade ju inte att SW´07 Feztiz blev BIS huskatt totalt båda dagarna och att Banderaz blev ex 1 och BIV på lördagen och att Zalma fick kanon bedömningar. Ni e så goa i VÄK, tack igen. *kramar* från alla oss o Mamma med som var med mig.=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z