Tack VÄK!

Stort GRATTIS till ert BIS! Hon är så bedårande söt! //Kaisa

Det var en riktigt väl genomförd utställning.
Speciellt alla goa och glada funktionärer. Vilken service, Inget problem någonstans. Helt fantastiskt!
// Maja

Håller med föregående talare, en kanon utställning, allt var toppen. Att det sedan fanns hela 9 stycken vita skogkatter värmde förstås mitt hjärta mycket.
Vi kommer givetvis tillbaks nästa år igen.
Lena GRATTIS till ditt BIS, vilket i ordningen var det nu…….=) snart dax för en JW-titel kanske?
//Annika

Håller också med alla föregående talare. En kanontrevlig utställning! Ställde bara på lördagen men eftersom vi ändå var kvar i Forshaga på söndagen så var det självklart att gå dit och titta då också. Ska dock villigt erkänna att det var grupp 9 som lockade mest;))
Och stort Grattis till ditt BIS såklart. /Sylvia

Tack så mycket för ert beröm!!!! Det värmer!
Att vi funktionärer var så glada måste ju bero på alla er trevliga utställare!
/Camilla

JA!!! Tack alla funtionärer o alla VÄK medlemar för en JÄTTE bra utställning!!!!

Pga dator problem har jag inte kunnat sitta här men jag vill oxå tacka alla VÄkare för en jätte bra utställning=))) Kanon allihopa. *kramar*
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Och det skadade ju inte att SW´07 Feztiz blev BIS huskatt totalt båda dagarna och att Banderaz blev ex 1 och BIV på lördagen och att Zalma fick kanon bedömningar. Ni e så goa i VÄK, tack igen. *kramar* från alla oss o Mamma med som var med mig.=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z