utställn i Kalmar
Våran S*Tam-Trion's Big Red (alias Prinsen) blev Ex. 2 av 3 hanar. Han tävlade första gången i öppen klass, och var 10 månader precis (minus 1 dag, men då 31 inte fanns i Juni så var han vuxen den 30).
Grattis till Malin och Bambi för BIS-hona
Marie och David till EC & NOM för Gizmo samt NOM för lilla barnbarnet Bixie.. Superkul!

#2 Borde han inte bli 10 mån den första då? eller räknar man inte så?
Var nästan burgranne med Tam Trion´s Big Red, han är jättesnygg.
Melville blev Ex 2, slagen av brorsan så det gör inget.
Grattis till Grianan´s Maccus från brorsan Melville!

Det gick kanon för oss också, IC S*Syrenbacken´s Miracle De la Winger fick CAGCIB är mycket nöjd då kan inte alls är i kondition i pälsen. Black Forest Tove blev Ex3 av 6 honor, (N)Skaujenta´s Hildur Ex1, S*Gunsmokes Blade Ex1 BIV & S*Grianan´s Maccus Ex1 BIV-U/J NOM. Tre katter fick röster i panelen, Maccus fick 2, Maries fina hona Bixie fick 2, och en annan hane som jag inte såg fick 2 röster.. uuuh vad spännande det blev. Sista rösten gick till hanen. Men vi var super nöjda, och spänningen hade verkligen varit på topp.
Ett stort grattis till Gizmo som blev EC igår!
Och till Långängen´s Mandel för BIS!
/Theresa

#4 Tack för grattiset! :) och du.. du får gärna glömma mirakelkammen nästa gång också.. annars kan det bli marigt för Maccus att slå den bjässen..
Jättetrevligt att träffa er och Melville! En sådan ståtlig herre han har blivit!
#3 Tyvärr är det inte så.. Utan det var den sista som gällde.

#3 & #7, jo, såklart det är den första som räknas då, men då detta var en kategoriutställning, som alltså löper över två dagar, och prinsen fyllde år på söndagen, så räknas han som vuxen hela utställningen även om han inte ännu fyllt på lördagen då han ställdes ut..
Hade det varit en 2-certare hade han tävlat i kl 11 på lördagen och 9 på söndagen..
=)

Grattis till alla fina resultat! 
mvh Malin

#8 aha, då hänger jag med.

#5 Tack för grattiset. OCh grattis själv till fina resultat på dina missar.
Ja jag är mest nöjd med min hane S*Laterna Magicas Bazookas (Gizmo) EC titel i lördags. Kan säga att tårarna och champagnen flödade. Tack alla som var där och firade med oss!
Superskoj också med att hans dotter S*Eärfalas Bixie fick två röster i panelen.
Själv är jag idag helt slut efter att ha jobbat med utställningen i 3 hela dagar. Men det är värt varenda slitgöra. Det har varit en jättetrevlig helg med massor av snygga katter och trevliga utställare!
Ett extra tack till alla som peppade mig när jag var lätt förvirrad, stressad och allt möjligt annat under lördagen, samt firade med mig då Gizmos tog sitt EC! TACK!
/Marie
Grattis Chad till din Ex2

#11: Stort grattis till Gizmos EC-titel! Jätteskoj :) Grattis också till Bixies resultat!

Grattis "Chaddis" till din X2 =)
Så roligt att träffa Er alla!
Hoppas vi ses snart igen
#15 Tack gammelmatte, o grattis själv till Laguna. Tyckte oxå det var jättekul att träffa dej. Det blir förhoppningsvis fler utställningar framöver.

GRATTIS Till ER alla!!!!!!!

# 11 GRATTIS GRATTIS GRATTIS 
Vad kul att Gizmo-gubben blivit EC! Synd att det krockade med Forshaga annars hade man kanske fått sig en slurk! 
Kram Lena

#18 Tack snälla för grattiset Lena! Ja vi får väl fira ihop med en slurk en annan gång. Vi lär ju ses i alla fall. 
/Marie