Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 227 ggr
Rhapsody
0

Småtrollen 4,5 vecka

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det blev inga bilder i lördags när bebisarna blev 4 veckor. Då åkte vi till Forshaga för att ställa ut på söndagen. BIS till min lilla britt-docka för tredje gången på fyra utställningar, så det var en härlig helg. Här hemma växer småttingarna och nu är alla över halvkilot.

Nina som kommer att bli kvar hos oss.

Rhapsody
0

Lilla Voulez-Vous som en uppfödare från USA hört av sig om. Mitt hjärta säger nog att hon hellre skall stanna här i Sverige någonstans….

Rhapsody
0

Här kommer Super Trouper som är bokad av en jättegullig tjej som gärna vill ställa ut honom.

Rhapsody
0

Sist ut, men störst är Fernando med sina 593 gram. Först på maten och snabbast i "bolåde-racet". Charmar alla med sina stora tassar och sin härliga färg.

Theodortorps
0

De är helt underbara allihopa.

Både Nina & Voulez-Vous ser kanon ut.

Voulez-Vous kanske skulle trivas i Skåne?  Sugen blir man!!

/ anna

Rhapsody
0

Ja Skåne är ett trevligt landskap! Flört

Mulan
0

De är jättefina, Lena!!

mvh Malin

Fairyhearts
0

Ja vad söta de är. Vad kul att du ska behålla Nina - en riktig sötlök.Kyss Min favvo är nog ändå Voulez-Vous, men de är så söta båda två för jag älskar paddor…

/Marie

kerstin2181
0

Helt underbar färg på paddorna, men en mycket vacker kull

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Rhapsody
0

Tackar tackar, jo jag tycker de är jättfina allihopa! Vouez-Vous har ett näpnare mer feminint uttryck än Nina. Grov bensomme och underbart sociala är de alla fyra. Som sagt, Voulez-Vous vill helst inte flytta till USA har hon viskat i mitt öra Flört

/Lena

Humletassens
0

Hej, dom är så fina…du vet var Nina ska bo väl Flört

//Humletassarna

Signe-Jonna
0

Jättefina! Jag såg på din hemsida att du också har brittiskt korthår, precis som jag. Skrattande

Rhapsody
0

#10 Jo jag vet precis var ni vill att hon ska bo, men hon blir kvar hemma hos mamma. Lilla Vouzan är inte illa hon heller. Pappa Galliano kanske vill ha delad vårdnad om kullen?

Rhapsody
0

#11 Ja, Britter är något speciellt! Visst är det häftigt med att raserna är så olika?

Signe-Jonna
0

#13 Ja, det är jättekul med två så olika raser tycker jag.