Sorg byts mot glädje!
Igår förlorade vi lilla Million Dollar Baby och idag föddes här 6 nya små kattungar. Vilken lycka! Det blev några dagar tidigare än jag tänkt, hon har gått 65 dagar på torsdag, men de ville komma idag! När jag kom hem från jobb kl. 9 så hörde jag hur det pep ifrån vardagsummet. När jag öppnade locket på korgen så låg Moa där med 4 bebisar, alldeles våta och nyfödda! Så förvånad jag blev! Efter en stund fick hon 2 till och allt har gått bra. Både mamma och bebisar mår bra nu och alla har fått i sej de dom ska.
Mamma är IC S*Silverbells Oleana och pappa är IC S*Grianans Leigh.
Nu har vi 13 kattungar till salu från 3 kullar! Så kan det gå när flickorna själva planerar sina löp. Vi kommer inte att några större sysselsättningsproblem i sommar. Men att ha 3 kullar samtidigt är nog inte något jag tänker planera in i framtiden…hihi, en åt gången räcker gott och väl! //Kaisa
Grattis! Det var roligare nyheter den här gången.
Susanna
Grattis!!
stort grattis till alla de små ! ! 

Grattis, gånger 13!! Ska bli kul att följa dom små liven. Lycka till med dom alla! /Sylvia

Grattis till småttingarna!
Ja, det blir nog fullt upp i sommar för er, men det är väl kärt besvär?
/Lena

Grattis till de nya bebbarna!

Jättegrattis till sexlingarna!
Så nu lär ni väl få en hektisk men säkert underbar tid i sommar med alla tretton små trollen.
/Marie
Grattis till en fin kull med kattungar!

Grattis Kaisa till alla bebisarna. Nu vet du vad du skall göra hela sommaren
.
Ha det bra
MVH
Anneli
GRATTIS till alla bebisar Kaisa vilka sötnosar
nu får du fullt upp i sommar (ler)men mysigt/Ann-katrin
Stora gratulationer till er Kaisa.Blev så glad när jag läste det.
Satt och smålog när jag tittade på fotona du lagt ut.Dem är hur gulliga som helst,speciellt den första du lagt ut på bild. Superhärlig färg.
Än en gång grattis/Kram Susann
Jag tycker att den sista var gulligast, jag. Tur att smaken är olika!
Susanna

Jätte Grattis till bebisarna.. släkt och allt (Leighs mamma är Pommacs mormor) å även Pommac vart pappa igår hihi till 5st bebisar 3 honor och 2 hanar.. Vart så glad när jag fick de mailet.. så fina..
Grattis än en gång dom ser kanon fina ut men 13 bebisar hu jag vet inte om jag änns törs vara avis de var kanske lite väl många haha

#20 Tack! Då blir dom allt lite släkt, roligt! Grattis till Pommacs bebisar! Nä…13 bebisar kommer att kräva en del
, men samtidigt ska det bli jätteroligt. Men hädanefter ska vi nog försöka av att njuta av en, max två kullar samtidigt! //Kaisa

Vilken härlig hög med kattungar! Ser underbara ut!