sista utställningen=(
Ja, nu har jag bestämt mig, igår var det sista utställningen för min vita NFO, med sorg i hjärtat. Jag har haft svåra beslutsproblem, då jag tycker om att åka på utställningar, men jag kan inte plåga honom, när han visar så väl, att han inte trivs med tillvaron. 14 utställningar blev det totalt, han har fått ex1 på samtliga, så jag är mer än nöjd. Igår var han kanonsnäll på bordet, lekte lite, men ville inte öppna ögonen, och visa sin vackra färg, sen sattes han i buren bakom domaren, fick sitta där länge, och vart sur, höll på att hugga min vän inför nom. Han är min bäste vän här hemma, har aldrig morrat eller fräst, så jag vill inte försöra honom, så nu tackar han för sig, och hoppas att ni vill beskåda honom här nån gång istället
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

JA! Kerstin det kan vara gött för killen o slippa utställningarna så han inte blir som en annan kille (fertil) på lördagen i Forshaga bet assistenten rätt så illa
. Jag menar man kan ju aldrig veta?!
Jag vill gärna mer än gärna se han här inne!!!
Jag tycker du gör helt rätt Kerstin.Man måste lyssna på vad katten vill.Jag hade gjort likadant.
Katter har ett otroligt tydligt språk om man studerar dem noga.
Och du så vacker han är:)

Nästan ingen domare under denna tid, har sett ögonen helt, en i Norge fick det, hon vart helt till sig, och visade upp honom för Birmauppfödare
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Han tycker nog själv han är för snygg för att visas upp…hahaha
Det är han med,tänk vilket språk våra djur har.Klok katt det där:)