BIS i Kalmar!!
En helt fantastisk helg i Kalmar, min S*Trollgumman's Okelani Olathe, "Bambi" plockade hem CACIB, BIV NOM-V hos Anne Köhn o slutligen 3 röster i panel o blev **BIS-V!
Vilken lycka!
**En riktigt kul födelsedag för Bambi som blev ett år igår! 
Vill gratulera alla i sällskapet oxå till en superhelg med fantastiska resultat, gästvänlighet, gott sällskap och JÄTTEGOD mat! Carro, Häxan, Malin & Stefan, Marie & David, Trollgumman & Peter, Draken, Lotta & Johan (Lotta målar JÄTTEFINA tavlor/krukor/kannor), Maja, Sacke, Linn o nu vet jag inte ens hur många jag missat o glömt!
Stor kram till er o hoppas vi ses snart igen!
Malin & Bambi

Grattis till BISet! Helt underbart! Det är verkligen en jättevacker katt du har! //Kaisa

Oh, Grattis grattis!! Vad kul att hon blev bis igen. :)
Grattis!!!
Grattis Malin och Bambi det gjorde ni bra ;)

TACK!! :) Det är en otrolig känsla!!
#1 Grattis till era kattungar oxå! :)
//Malin

Ett stort grattis Bambi & Malin!! och Hipp Hipp Hurraaa i efterskott!
Kram Merlyn
Grattis!!!
Vi bevittnade det live från Kalmar!!
Grattis!!!
Är ingen som helst konstighet tycker jag.. *fniss*
HON E SKITSNYGG!!!!

Grattis!! Vilken födelsedag ni fick!!! KRAMAR!!
JÄTTE GRATTIS TILL BAMBI´S BIS
KUL ATT VI VAR DÄR OCH TREVLIG ATT TRÄFFA DEJ!!
ANGELIKE LEFFE & PRINSEN
GLÖMSTASKOGENS

Det var kul att se henne live, hon är såå vacker….
Stort grattis från oss /Theresa

Dubbelgrattis till Bambi från oss! Superskoj :)

Grattis till Bambis BIS, den är ni väl värda! Tror aldrig jag varit så glad över att vara BIS-tvåa… (Min hona fick ex 2 efter Bambi, alltså blev hon BIS-tvåa… 

)
Vilken härlig helg! Tack för att ni kom!
Själv är jag kanonglad, vår förra kull (minus Shantaram, som ska paras snart) klarade sig galant trots att det var deras första utställing. Donnie Brasco blev ex 2 av två eftersom han var ur fas och päls, men fick en kanonbedömning! Corpse Bride fick CAC (av tre) och kanonbedömning, och Edward Scissorhands fick CAP (av tre) och BIV-kastrat och NOM! Helt ljuvligt! Deras halvbrorsa Bazooka blev Europachampion och NOM vuxen hane, samt BIS avelshane! Superkul!! Och så mamma Dompan, som slog till o blev BIS avelshona med fina poäng! Jättekul dag!!
mvh Malin

Tack för alla grattis till Bambi! Jag sitter fortfarande o småler o tittar på de fina priserna vi fick! Ibland är man nog inte riktigt klok ;)
Grattis till er oxå, Malin Vildhjärta, ni hade verkligen en superutställning!
Tack för er gästvänlighet o all god mat, det kan inte sägas nog så många gånger!
Kram!

Gratulerar Bambi och Malin till fina resultat i min gamla hemstad!

Ja superduper grattis Malin till Bambis BIS!
Tänk vilken härlig helg vi hade.
Tack för att ni kom alla ni "Skånetjejer"
/Marie
Grattis Malin Mindfields och Malin Vildhjärta till kanonresultat, kul att att få uppleva dem live…och så var jag mer förvirrad än vanligt så jag glömde både det en och det andra (glasögon och tillstånd…vad jag vet)/Häxan

Många, många grattis från oss också!
MVH, Ingela, Anthon&Co
Grattis till BIS! Så roligt!

Stort Grattis till er.. Hon är fantastiskt vacker så jag är inte förvånad.. Lycka till med framtida ställande med

JA!!! GRATTIS!!! Till en suuuuper fin flickas BIS!!