Jag är så glad...
för nu har jag bokat en underbar liten flicka som är 2,5 vecka! Hon heter S*Poimandres Lady Anne Finch Conway, är en g 22. Jag har väntat länge på henne och jag är så glad att jag har fått tillfället att köpa henne! Jag blev så ledsen när vi var tvungna att omplacera vår hona Ronja och jag vill så gärna ha något efter hennes linje. Vi har en dotter till henne men henne var vi tvungna att kastrera endast 1,5 år. Men nu har en dotter till Ronja fått sin första kull, S*Mylingens Cocheta och pappan är CH S*Grianans Leigh. //Kaisa
Stamtavla http://www.vildvittrans.se/stamtavla_lady%20anne.htm

Va fin hon var ev Mamma Pappa katt okså ( Lycka till ) Eva
Ååååh vad fin hon är, jag bara älskar blå katter. Väldigt fina föräldrar också. Men hua vad länge du måste vänta tills du får hem henne.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Åh vilken sötnos.
Lycka till med henne!
/Marie
Det känns väldigt bra att Lady Anne inte flyttar allt för långt bort 
Lady Anne har tre goa bröder som också letar efter egna hem, kolla gärna in dem på vår hemsida:
S*Poimandres
/Monica

Nu har det gått en vecka till och jag måste bara visa en nytagen bild på tjejen, det är uppfödaren, Monica Kaad, som har tagit bilden. Hon är i mina ögon helt perfekt (så klart! hihi). Kolla bara in hennes benstomme, endast 3 veckor gammal, den går inte av för hackor
!
Ha en trevlig helg och Valborg allihopa! //Kaisa

ååå sicken söt.. :-) mamma och pappa var superfina oxå.
/Linda

#8 Läckra ögon o öron! Alltigenom läcker kan man säga.. Det är nåt visst med mönstrade blåpaddor.. mmmmm…. Lycka till med lilltjejen, hoppas få se er på ngn utställning framöver så att man kan få klämma lite på det fina lilla underverket!
mvh Malin

Guuuud hur kan man vara så söööt!!

Tack!
Planerna är att anmäla henne till Varberg i augusti och så får man hålla tummarna att man kommer med. Längre än så har jag inte tänkt ännu. Men det är mest för att man ska anmäla så himla tidigt till RHK´s utställning i Varberg som jag har tänkt så långt framöver, första anmälningsdagen är redan den 11 maj och det är snart! //Kaisa

Gud vilken skönthet har såklart kolla in kullen då jag har släkt här uppe med dock på pappans sida.. jag är störtkär i hennes blåa bror så fin.. blått är verkligen fint.. Grattis till skönheten

#13 Vad roligt! Jag har ju varit och hälsat på och sett även bröderna så klart. Den helblåa killen är en bjässe med en underbar benstomme, precis som Lady Anne. Ja alla killarna är jättefina men den blå killen är där något visst med. //Kaisa

Nu har min lilla tjej hunnit bli 7½ vecka! Tiden har verkligen gått fort som tur är. Om drygt 4 veckor får jag hem henne och jag längtar!
Igår var vi och hälsade på henne och syskonen och de var helt underbara. Lilla Lady Anne var dock trött och somnade i mitt knä. Jag bara smälte när jag tittade på henne, hon är så sockersöt. Här är en bild när hon sov i knäet, kolla in hennes tofsar!!! //Kaisa

:-) ååå så gullig. :-) blir bara sötare,,

Vi får väl Gratulera till en fin tjej…då vi har en del av släktingarna här hemma…
.
farfar Ådi som bor hos min dotter är en stor kraftig kille på ca7 kg..Finesse är en stor flicka på 6,5 kilo…Hugo Boss är också en kraftig kille…Ska bli jätteroligt att följa dessa små.Än en gång GRATTIS

Men vad fin hon va!!! sötnosen!
Grattis till en fin liten tjej
Lycka till med henne!!
/ Sophia

Det är bara att Gratulera! Hon ser verkligen kalasfin ut. /Sylvia

Igår hämtade vi hem vår lilla efterlängtade tjej, S*Poimandres Lady Anne Finch Conway, hon kommer att kallas för LeeAnne!
Hon är en härlig tjej, kelen och väldigt sällskaplig. Våra andra katter tycker hon inte om ännu, dom fräser hon åt för dom är äckliga tycker hon. Men annars är hon helt orädd och älskar att va upp i famnen och gosa. Hon är den sötaste lilla tjej jag någonsin sett och hon har redan charmat hela familjen. Tack Monica och Peter för denna härliga lilla tjej! //Kaisa

åååååh vilken liten snurpa!!! grattis!:)
Kaisa, så himla söt er nya lilla tjej är!
Ska bli kul att träffa henne när vi hälsar på alla era bebbar!

Grattis till den lilla nya
/Marie o svansbarnen
Grattis till sötnosen, det blir alla gånger en riktig snygging… Ha det bra//Cina
Grattis hon ser gätte fin ut!

Ååå, vad fin hon är! och vilka tofsar!!!