Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 694 ggr
Margona
0

Trevlig sommar

Jag vill önska alla här på forumet en riktigt trevlig sommar! Imorgon åker jag och min sambo Peter till Thailand i cirka 2-3 veckor för att dyka, sola, bada och bara ta det lugnt.

Ninnis
0

Ha en trevlig resa! Och en trevlig sommar!

Silverfarans
0

NÄÄÄÄÄÄÄ!!! FYYYYYYY Jag vill följa med!!! Åh min högsta dröm är att åka dit!! Åh va fint mm. Ha en UNDERBAR semester o må GÖTT!!!!!Skrattande

Ps: Va tomt det kommer bli utan dig här i sommar!??Fundersamhihihihihi

Margona
0

Det ska bli så skönt att få lite semester nu efter ett stressigt år med mycket studier. Thailand är riktigt vackert och människorna där är så trevliga, detta blir femte gången vi åker dit.

Varför blir det tomt här utan mig?

Hälsningar Margona

Silverfarans
0

Jo men jag är ju så van o se dig här inne!! Jag har dig under mina favoriter Glad Du är ju med o pratar i många inlägg inget elakt menat nuFlört

Margona
0

Då ska jag lägga till dig i mina favoriter också. Ja jag kanske är det, gillar att prata. Jag studerar ju och sitter mycket framför datorn och går in ibland och kollar läget. nu på sommaren jobbar jag på ett kontor så då sitter man ju också vid datan en del. Du är också en aktiv medlem här tror jagGlad

Keso
0

Trevlig resa min kära systerdotter!
och kom i håg att köpa ett halsband åt Molly om du hittar ngt. Kan du be Peter kolla Englands transporten åt mig innan ni åker också? Flört

Önskar alla andra en trevlig sommar med.

SKOGSGLIMTAN
0

Vi vill önska Er en riktigt underbar semester, så höres vi när ni är åter. Gissa om jag längtar tills vi åker till Phuket, men det är först i sept, då jag fyller 40 år, ska bli sååå skönt.

*kram* från oss alla!

mariamagdalena
0

nej fy för thailan,, vill åkta till cypern jag,,,

SChamuels
0

Trevlig resa Margona och en härlig sommar. Har en bror som bor där så jag får väl snart ta mig i kragen och åka jag med:)

fjellans
0

Ha´ de så bra,, trevlig sommar på dig och din sambo.
Här som det bara regnar, men det kanske blir bättre väder här så småningomGlad
//Rita

Knoxville_skogis
0

Jag önskar dej & Sambon en trevlig resa /Eva

Margona
0

Ni får snart bättre väder ska ni se, ovädret kommer säkert att ligga över Thailand. Det är lågsäsong och brukar regna lite denna årstid där men det slutar lika fort och solen kommer snabbt fram igen.

Runsviks
0

Trevlig resa Margona, vi sticker också i morgon men inte lika långt. Vi åker till Turkiet och jag bara längtar efter sol, värme, bad och god mat.

Trevlig sommar på er alla. //Kristin
Lifeguard

Margona
0

#13 Trevlig resa själv! T rkiet låter härligt och soligt.

SKOGSGLIMTAN
0

#13 Turkiet är kanon, vi var i Side förra sommaren vid denna tid. I år blir det Phuket 2 veckor,, längtar jätte mkt. Än en gång Margona * Njut av semestern*.

*Kram*

Margona
0

Ja jag ska verkligen njuta av min semester och bara slappa samt göra roliga saker. Jag kommer dock att sakna mina "små" älsklingar. Under min resa kanske jag kan övertyga sambon om att vi ska skaffa en katt till. Amadeus blir väll förhoppningsvis pappa i augusti och vi kanske kan köpa en bebis efter honom eller kanske en helt  annan liten sötnos.

Runsviks
0

Värst med att resa bort är att lämna katterna. Jag kan längta så efter dem efter ett par dagar. Hoppas #16 du lyckas övertala din sambo till en ny familjemedlem. //Kristin

Margona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#17 Håller med dig om att man saknar sina katter när man är borta. Jag är lite van att vara utan dem då de inte varit hemma så mycket nu i sommar på grund av att jag och Peter har jobbat väldigt mycket. Smeagol har endast varit hemma i fyra dagar på 1,5 månad, Amadeus har varit hemma något mer men han har ju rest runt lite han.

Ja jag hoppas verkligen att lite semester ska få honom att gå med på att köpa en bebis. Men då får jag nog böja mig gällande färg, han vill bara ha svartsmoke, så jag får hoppas att någon av Amadeus barn blir det.

Frostvikarna
0

Åh, Thailand, inte ett dugg avundsjuk!!!Fundersam

Men jag är glad ändå, blir ju FRU om några veckor och har planerat hela semestern till att bo i det vackra jämtland…

Men glad sommar önskar jag er allihop!!

Hälsningar blivande fru Vikström

Margona
0

#19 Lycka till på ditt kommande bröllop, vet ju inte om jag är hemma så jag kan skicka gratulationer. Hoppas ni får ett vackert väder denna dag och även på er semester.

Många kramar Margona & Peter