Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 636 ggr
rockringen
0

Fotomodell?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Håller på och uppdaterar min hemsida med lite nya foton (uppdateras ikväll). Tänk om alla kattungar var lika lätta att fotografera som denna "modell". S*Rockringen's I want a dog, nu 12 ½ vecka gammal

kerstin2181
0

Oh, det är ju snart min fotomodell, får nog spara ihop till en bättre kamera ser jag, så jag inte gör gammelmatte besvikenKyss

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

[michaelalundgren]
0

#0 En riktig snygging.. Ja tänk om alla katter och kattungar kunde vara så enkla att fotografera.. Har du något knep? ;)

Silverfarans
0

Nä men vilken fin kille! #1 Kerstin lycka Till med denna underbara kille.

Vi syns till helgen!Flört

Jeffajter
0

Jag kan ingenting om färger, men den där färgen med vitt sådär frampå är helt underbar! Vad heter den färgen?

Kronängens
0

#4 Hans färg är svartsilvertabby och vit. Håller med om att det är en väldigt vacker färg.

#1 I want a dog är en fantastiskt vacker katt! Jättefint foto. Hans syster är också helt underbar.

fiskerjentas
0

Haha Barbro, hun har lært av din sønn, meget fotogene begge to Cool

rockringen
0

#6  Hi hi ja det är ju skönt att någon i familjen är det Hemlis

rockringen
0

#5 Vi bugar och bockar. I feel Pretty skickar med en liten bild och säger att hon minsann också är fotomodell

rockringen
0

#2 Tackar. Jadå jag har ett tips, ta 800 bilder och få två bra… Nej, skämt åsido, ta när de har sovit en stund, eller busa en timme med dem så de blir lite trötta. Att bara gå och ta när de leker är HELT lönlöst…

Rhapsody
0

Som jag har sagt säkert 20 gånger… Han är så jättefin den pojken! Lycka till med honom Kerstin, din lyckost! Skrattande

/Lena

Sagolika
0

Två av mina katter, Diego & huskatten Sorken, lägger också ofta frambenen i kors. Tycker det ser så underbart nonchalant ut! Vilken fin gosse han är!

Restless
0

Han är en läcker kille! *mums* Grattis Kerstin till en lovande silverpojk!

kerstin2181
0

Han är helt underbar, gosade några timmar igår med honom, oj oj, syskonen är osso helt underbara, kunde ha köpt alla 3, he he. Det komiska är, att även jag fotade honom, och han la sig i samma ställning

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

rockringen
0

#13 Hej Kerstin, Jadu han somnade gott i ditt knä sen, va coolt att du fick en likadan bild :)
Tack för en supertrevlig kväll, vi ses snart.