Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 03-avel-genetik-uppfödning
Läst 529 ggr
MissMikkus
0

Vad tycker ni om....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer min kille Miss Mikkus´Baretta ds, som nu blivit 18 veckor. Han väntar på att flytta till Schweiz i vecka 28. Jag själv tycker att han är väldigt vacker, men vad tycker ni? Vill gärna ha kritik!

MissMikkus
0

Här kommer profilen på Baretta

MissMikkus
0

En bild på hela killen. Ligger dock lite hopkrupen.

ChopSueys
0

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS & KRAAAAAAAAAAAAAAAM till Baretta! Du vet vad jag tycker! :)

Kronängens
0

Vad fin han är! Jättefin profil.

rockringen
0

Han ser kalasfin ut, väldigt fina längder, fin profil och ögon. Om jag ska
peta i detaljer, vilket jag alltid gör för jag bara är sån (även på mina egna avkommor) så tycker jag hans öron sitter fint placerade men strävar aningen för högt, sen svänger de lite i innerlinjen på örat, högst upp mot spetsen. Men som sagt en fin katt som ser ut att ha många kvaliteter.

maximus
0

Ja

han är snygg ,han sonen min

Matte här tycker han är väldigt fin

och jag ska till lägga att jag är mycket stolt över mina "barn"

kram från Pappa Maximus

http://stjarnskogens.se

MissMikkus
0

Tackar, tackar för fina ord om Baretta. Han har också världens bästa temprament. En otroligt gosig kille som alltid vill vara nr ett här hemma. Kommer att bli vääääldigt svårt att skiljas från honom. Gråter

Lite detaljer på öronen får de leva med i Schweitz. Kanske försvinner det också, om vi har tur.  Jag är mest van här hemifrån att ytterlinjen svänger inåt på våra katter och det har  växt bort. Men vi får se. Just nu är det tjejen i kullen som har denna sväng på ytterlinjen på öronen. Båda föräldrarna har väldigt bra placering på öronen, så jag hoppas att kattungarnas öron i slutändan också hamnar där de ska.