Hälsning från en Midsommarflicka!
Här är så tyst och lungt på forumet idag, folk är kanske lite sega idag
! Själv sitter jag på jobb och har det tråkigt, här är så drygt idag eftersom här inte är något att göra en sån här dag.
Tänkte pigga upp er med en bild på en liten Midsommarflicka! Jag fick en hälsning från henne igår, ett barn-barn till oss som flyttar hit på torsdag. Hon heter S*Poimandres Lady Anne Finch Conway och är drygt 11 veckor nu.
Fortsatt trevlig Midsommarhelg allihopa! //Kaisa
Söt är bara förnamnet. Extra roligt att det är ett barnbarn. Du räknar dagarna kan jag tänka. Dagarna blir långa när man väntar och du väntar ju kattungar också. Min väntan är över på den fronten men en liten flicka ska flytta hit i augusti så jag längtar också. Smeknamn Rizzi sen får du gissa resten. Lycka till med Lady Anne./Laila

Nej men du! Hon är ju heeeelt underbar! Det kallar jag midsommarflicka! Vilken otroligt söt tös! Ha det så gott på jobbet och lycka till med lillan på torsdag./Lena

#1, 2 Tack! Bilden med midsommarblommor tycker jag är jättefin! Det är uppfödaren Monica Kaad som har tagit bilden. Eftersom vi var tvungna att omplacera vår Ronja, mormor till Lady Anne, så beslutade jag mej för att köpa den här lilla tjejen. Nu längtar jag till torsdag…. //Kaisa

Åh, vilken söt blomsterflicka! 
Så ljuvlig
Så helt underbar bild på dina vackra Lady

Guuud så grann midsommartös!!!!
Jösses va söt man kan vara förstår mycket väl att du köpte henne lycka till ! Eva

åååååååååh så SÖT !!!
En ljuvlig tjej!!