önskas köpa
Hej! Jag önskar köpa Klätter ställningar / Dom jag har eller har haft har ej hållt så länge..är nån som vet vart man kan köpa ställningar som håller längre en vecka till ett bra pris .
Tacksam för alla tips/ Eva

Jag köpte en billig på ÖB, men om den håller länge vet jag inte. Du har ju väldigt många katter så jag antar att det behöver vara en riktigt stabil sak och STOR.

Vad är det som går sönder på kätterställningarna?
Jag har köpt våra klätterställningar från "Grizzly" samt från "Arken Zoo" och dem har hållt bra, vi har dem ännu och det är minst 1½ år sedan vi köpte den ena. Jag tror att jag gav ca 1000 kr/st.
Till och med våran lilla pudel brukar använda den ena klätterstället dagligen då hon gillar att sova i hängmattan som är längst ner

Jag kan tipsa dig om att gå in på www.macca.dk, där vann jag vår klätterställning för 325 kr ( 200+ 125 var frakt till Sverige), den levereras direkt till dörren. Den är super bra, katterna älskar den.
Mvh/Eva-Helen

Jag rekommenderar också macca! Vi har tre olika träd här hemma och fler på väg från Danmark. Man blir lite köpgalen när det är så billigt
/Lena

Jag avråder från Macca o rekommenderar istället Ebay i Tyskland..mycket bättre kvalité,snyggare osv på http://www.Ebay.de
//Stefan
Tack för alla tips /Eva
Jag har köpt 2 stora och 4 små på macca.dk och har en mellan på väg. dem är superbra och missen älskar dem=)
de har inte kostat mer än mellan 30-280kr st + frakt. dessutom kan man passa på att köpa annat till en sammanlagd vikt av 30 kg för samma frakt (125 kr)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Nobby och no 1 är väl dom som jag tycker har bäst kvalite på sina klösträd

Jag skulle oxå vilja köpa ett ev från ebay men jag har ju så svårt med tyskan o förstå texten mm.
#2 Botten plattan har gått sönder . + att det var liksom som ett rör längst upp som dom kunde ligga i jick sönder efter en vecka.. /
#1 Jo vist har jag ett gäng katter! Jag får lägga lite extra pengar för att få nåt som håller… Vissa håller tydligen inte för vuxna katter men för kattungar . / #8 Har du nån länk till dom två sidor du nämner ?? / Tack alla för era svar & Tips ..Eva