Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 1936 ggr
Vildfagre
0

Midsommarpresent

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tidigt i morse  väckte Ofelia mej med en puss på kinden och ett litet jam. "Nu matte är det dags" Där låg vi sen i sängen o väntade. Detta är en katt som aldrig bäddar eller söker boplats. Allt ska ske i mattes säng. Halv fem kom den första och en och en halv timme senare var allt klart. Min duktiga tjej ligger nu lungt o pysslar om snuttisarna. Leif o jag firar 46 årig bröllopsdag i dag så det blev en fin present.

Orvar Rödhövde, Otto Rödskägg, Odd Rödtjut. Olga Vidfamne. Olivia Vittfarne och Ockra Segersäll är namnet på dom små.

Önskar er alla en härlig helg/Laila

Margona
0

Grattis till en underbar midsommarpresent! Trevlig midsommar!

Mvh Margona

Theodortorps
0

Ett stort Grattis till en underbar midsommarpresent!!!

Glad midsommar

Mvh Anna

Eydimork
0

Grattis och vilka snygga namn!! Kyss

Zios
0

Grattis till O-kullen, vilken underbar och framför allt en mycket speciell present ni fått Oskyldig.

Vildfagre
0

Tack så mycket  ni alla ja detta är lycka. Ni kan nog gissa vad min prioritet i sommar kommer att vara. Med tre kullar 13 st så  lär jag få både glädje men också jobb. Behöver ni påfyllning i kattstugan så kan jag stå till tjänst.

Zios
0

#5 Jag förstår att du inte kommer att problem med fritidenSkrattandeFlört Ska bli kul att få följa ALLA dina kattungar på din hemsida.

Silverfarans
0

JA!!!! Jag vet hur det är att få en midsommar present!!! Min B-Kull blir 1 år i dag!!!

GRATTIS!!! Till ER alla!! Speciellt S*Silverfåran´s Bombadil "Totte" för S*Frostviken är ju medlem här inne så de ev ser detta GRATTIS!!!!

HIPP HIPP HURRA!!! För Vildfage o min B-kulls 1 årsdag!!!!Skrattande

UncutDiamond
0

Gud vad roligt för er! Stort grattis från oss diamanter Glad

Sagolika
0

Grattis till bebbarna och bröllopsdagen! Oj, så många bebbar ni har nu. Jag som tyckte här var många då jag hade 2 kullar, men det var bara 8 stycken Skrattande

Kronängens
0

Grattis till den fina kullen!

Rhapsody
0

Grattis till bebisarna med världens häftigaste namn!!! Det skall bli kul att se bilder på dem…..och resten av bebisgänget. Grattis på bröllopsdagen också!

Humletassens
0

Grattis till presenten!!! Vilka underbara namn!

Och så grattar vi så klart Ofelia till fina bebbar :-)

Här har vi tillbringat en stund med att gratta vår första kull på tvåårsdagen, som i år inföll på Midsommarafton *S*.

madelen_29
0

Grattis till dom små..

Knoxville_skogis
0

Grattis till en härlig kull /Eva

ChopSueys
0

Grattis till kattungarna! Vem är pappa till kullen?

Sol-Mone
0

Grattis till de små Glad

EddaM
0

Grattis Grattis till de små och bröllopsdagen=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Ninnis
0

Grattis till de fina bebisarna och till bröllopsdagen!

Signe-Jonna
0

Grattis! Jag som älskar rödtottar.

Vildfagre
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En ny dag med småttingarna och allt är bara bra. Pappa är vår amberhane Kittekattu´s Altair som har hälsat sina små välkommna med en slick. Regnet öser ner men vad gör det när man har 13 snuttisar att pyssla om och en hel hög vuxna kelkissar. Min andra present av min man blev en ångduchkabin, skönt för lederna när dom stelrar. Ha en bra dag alla kattvänner.

Mylingens
0

Grattis till din fina midsommarkull! Härligt med små rö´tokkar! Själv går jag och väntar på Mys kull, imorgon är det 65 dagar. Hoppas bara hon kniper tills dess för nu är jag på jobb och kommer inte hem förrän imorgon kl. 13. Men Peter är ju hemma och klarar det jättefint men jag vill ju själv helst inte missa det.

Lycka till med dina småttingar! //Kaisa

Vildfagre
0

#21 Jag tror nog hon väntar tills matte är hemma. Håller tummarna för lilla My. Kram Laila.

Keso
0

Grattis till er midsommarpresent!

Vi fick också en, nej tre presenter fast i form av hundvalpar.

SChamuels
0

Grattis:)