Någon Värmläning???
Finns det några Värmläningar här??? Ja som inte har gett sig till känna??? Alltid roligt att träffa på nya!
Hello??
Fd värmlänning här, bodde i norra Värmland 1989-1999…

OK!!! Vart då???
JA! Själv bor i Karlstad på Kronoparken, hört att de börjat jämför det med Fitja i Stockholm. Men det tycker jag är så synd för jag gillar K-parken har ju bott här sedan jag var 17 år nu snart i 20år sammanlagt av o till.
Bodde längst upp i urskogen, inget vidare men vacker natur och alldeles vid Klarälven i Höljes. Annars är jag född i Uppsala och bor här nu. Karlstad är jättefint tycker jag!
Jag är "fuskvärmlänning" =) bor i Degerfors =))

jag bode i grums.. har bot runt om karlsta trakten i stort sätt hela mitt liv men just nu bor jag i norge då jag jobbar på gardemoen.. ;)
#3 Jeg bodde 3,5 år i Medskogen, Bograngen…..det var ikke så langt fra Høljes
#6 När bodde du i Medskogen? Gick i skolan med en tjej som kom därifrån… Vi drev med alla från Bograngen pga den speciella dialekten, de avslutar ALLA ord med -e ;)
#8 Fint hus! Jag gillar norska, har bott i Norge en sommar…

Åh va kul med lite Värmlänningar här!!!!
Ja högsta drömmen är en stuga på landet o hästar mm. Ja jag har ju en häst men han är ju utlånad.
Ja jag har jobbat en en del i Norge som undersköterska o trivdes suuuuuper!!
Lät riktigt roligt det.
Då vill jag vara fusk skåning
#8 Hvor i Norge bodde du ?
#12 Om du menade mig så bodde jag i Mogreina några mil från Gardemoen…
Inte jag men min mamma och den delen av min släkt. Karlstadsbor de med och men nu är det bara mormor, moster och min bror som bor där.
Jag och pappa har däremot en stuga i Arvika och mormor hade en stuga i utanför Karlstad när jag var liten. Den ena i Lungvik och den andra i Hungvik 

#14 Åh man kanske känner släkten din då??? Vem vet???
OK hehehuh