Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett05-pälsvård
Läst 527 ggr
UncutDiamond
0

Bada

Jag har en hona som är mjuk och torr i sin päls, nu undrar jag om det är någon som vet om man kan använda någon slags olja innan bad för att få den mer blank och lite tyngre utan att bli fet. Är det någon som har provat så att man vet hur det blir?? Ska på utställning nästa helg, då vill man ju inte chansaFundersam Nu vill jag ha många svar!!! för jag ska bada i dag.

Kronängens
0

Anju Beuté har en olja som gör torra pälsar jättefina, men den kan du inte få tag på idag… men det går kanske att beställa till en annan gång.

UncutDiamond
0

#1 Tack för ditt svarGlad Ska prova det nästa gång.

Nu har jag tagit olivolja. Hon ser ut som en slickad kattSkrattande.Jag ska låta det sitta i någon timme sen ska jag bada henne Fundersam Ja vi får se hur det blir.

/Theresa

Mindfields
0

Jag tror det ska finnas schampoon med minkolja som ska vara återfettande för torra pälsar.

lynxeyes
0

KW minkolje schampoo är jättebra… Men frågan är hur det blir med strävheten på täckhåren sen? Har även ett bra preparat som skall användas mellan utställningarna som ska sitta i pälsen, typ en inpackning… mins inte vad det heter bara, tror det är summerwinds, men är inte säker… ska kolla upp det…

/Sophia

Zios
0

Theresa du är ju hårexpert!!! Jag tror att hon kommer att bli kanon fin till helgenFlört Lycka till i helgen och vi hörs när du kommit hem.