Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 423 ggr
kerstin2181
0

parning, hur länge?

Hur många dagar brukar en hona och hane hålla på att para sig?

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Froydis
0

Dersom hannen er dyktig nok og erfaren nok slutter han når hun har tatt seg.. ett døgn eller to ?? Har hatt ei hoe som var ferdig på to timer også jeg.. da ville hun ikke mer og 4 små ble det hehehe

kerstin2181
0

Ja, en del grabbar är snabba av sigGlad man är ju lite nyfiken, min första hona, höll på i 3 dygnFot i munnnen

SillyZones
0

De gånger jag har varit "inblandad"Fundersam i sådana aktiviteter så brukar hanen vara ganska nöjd efter ett dygn. Honan däremot kan fortsätta lägga upp sig flera dagar till…

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

kerstin2181
0

Tack, man lär ju så länge man lever, och frågar man inte, så får man inte vetaOskyldig

Fairyhearts
0

Jag tror de flesta hanar är mest aktiva första dygnet kanske två. Men som sagt honorna brukar vara sugna fler dagar….

Det roligast jag sett med parning, var när min hane hade varit med en hona i 4 dygn. 4:e dagen ställde honan upp sig villigt. Min hane klev på, men tog inte ens tag i nacken utan stod där lite lojt. Honan mixtrade och ville verkligen. Då klev han helt sonika av, - nä du jag orkar inte tänkte han nog, till honans förtvivlan.
Men däremot vet jag att de parade sig 10 ggr första timmen av dejten……så jag förstår att han var lite sliten.Skrattande
/Marie