Okända snyggingar
Apropå Alioshas kommentar om att inga omeriterade katter dök upp i inläggen "Absolut snyggaste skogisen?" så vore det väl kul att se katter ni fött upp eller träffat på i andra sammanhang som inte ställs ut!
Startar själv med en kille som visserligen bevistat två utställningar med fantastiskt resultat, men som varit hemmakisse sedan ungkattsperioden. Här åtta månader och jag är rysligt svag för hans utseende. Hans namn är S*Restless Cryptonomicon.
Få se vad för andra snygga skogisar som finns i hemmen enbart som gosekatter!

Otroligt snygg look
ser ut att vara en välpäsad kille
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Å jag är sååå svag för blått =))) och visst är dom vackra ;)

#6 tack
Gillar också blått….

Vilka pärlor ni har ;)
#11, Ojojoj, verkligen en snyggging!!!!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

#11 Han är så underbar att titta på :) o hålla i, o klämma på o bara beundra!
//Malin

#11 En idol-katt, inte bara för sin skönhet utan även för sitt otroligt underbara temperament!!
//Malin

11# Han er fantastisk utifra bilder!! for en trekant, for et hode og for ett look!!!

Jag vet att Zolas har en del läckerbitar hemma=) Men bilder det har jag inga tyvärr.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Oj vilken rolig tråd med så många vackra katter! 

Uj Uj Uj VILKA suuuuper fina katter NI har!!!!!

Jädrans vad fin han är Vale #11 + 30..är han fertil fortfarande eller är han kastrat ?
//Stefan

#32 Hans senaste bebisar finns att beskåda på vår hemsida..
www.vildhjartas.se
mvh Malin

#30 Jag som trodde det var Rosmarie du skulle visa upp *fniss*

#32 Vale är fortfarande fertil.
#34 :-)) Tyvärr gick hon inte att radera….
#35 MUMS!
/Kattis

Jag har en hane som är 5½ år, han har inte varit på utställning någon gång. Han heter Haakon.
Jag har tittat på er katterier på stamtavlan, Haakon nästan "släkt"med katterna,matte/husse som skrivit på forumet. Med Drakborgen Gordon (Hans morfar)jag läser längre tillbaka tills Gomorran's King Kreole+Gomorran's Jessica. Jag räknar upp spridda skurar på stamtavlan:Torvmyra, Kattfarmen, Skogstassen, Tassajara, Bobadilla, Mhorrse m.m.
Jag tycker det är lite kul, Haakon är "släkt" med era katter…
Jag berättar lite mer om Haakon. Min väninna köpte Haakon, och jag träffade honom när han var ca.1 år hemma hos min väninna. Det bara sa klick! Haakon och jag fann varandra, jag ville ta hem honom, men det gick ju inte. Ett år senare kunde min väninna kan inte ha katt mera, utan hon gav bort honom till någon annan. En månad gick och den nye ägaren ville inte ha honom, han var föör kelig! Jag och min familj tog emot honom med öppna armar! Vi hade redan 2 hankatter sombor hos oss, mend det gick bra.
Nu efter 3 ½ år är Haakon så mysig! Han är hela familjens katt, social, pratar och förstår.
Kan man ställa ut en 5,½ år katt?
Jag måste inflika med att lille Melville är rätt snygg även om han tillhör "ful" åldern 7 månader.
Utställd 3 gånger med fina resultat,men förhoppningsvis blir det några till utställningar.
Han har kraftig benstomme och bra haka,öronen kommer nog att ta sig:)
Underbart temerament!!
Charmig kille:)
Nu är min kamera full o datorn full,så jag lånar en bild från uppfödaren…hoppas det är Ok
Melville 19 veckor på kortet!

#39 Ja det kan man.. Han stiller da som voksen kastrat :) Det er en pen katt du har der, så meld deg inn i en katteklubb (det må du være for å stille) og så hjelper de deg med papirarbeid og forberedelsere til utstilling.. Det er sosialt og koselig på utstilling, men man bør gå og se på en utstilling før man melder seg på så man får ett innblikk i hva som skjer.. Herlig ser han ihvertfall ut til å være!!

#37 shit vad snygg han blivit.. han har ju iofs alltid varit snygg och min favvo i kullen men nu *dreglar* vilken läckerbit
Min S*Isalas Bela NFO a 09 22
Han blir 8 år den 26 Juni och blev kastrat när han var 2.5 år.
Han blev pappa till 5 kullar = 23 katter. Några av dom är i avel ochpå utstälningar ennu + hans barnbarn och barnbarns barn 
Det var jättemånga som ville låna honnom den gången 

#45 du skulle jo hatt ham med deg på mesterskapet Pia!!!! han er lekker..

# 48 Vale är ju helt otroligt fin..behöll kattfarmen´s honom eller är det nån annan som äger honom?..
//Stefan
#49 Han bor fortfarande kvar hemma på Kattfarmen ;-)
/Kattis
#48 Bor hon kvar hemma hos dig Ylva??
/kattis

Kattis …
Orkidé är vår egen "lilla" tjej som kommer att stanna hos oss för evigt. Med pappas och mammas temperament är hon en spinnande guldklimp.
//Ylva
Det skulle jeg så gjerne gjort Frøydis men han ville ikke likt seg der etter så mange år uten utstilling.
Han ble nemlig vettskremt en gang da en assistent var uheldig og miste han på dommerbordet slik at han slo seg. Da var han i panelet og etter den episoden så var han skremt. Vi forsøkte siden og ta han med som kosekatt slik at han fikk venne seg til det igjen men det nyttet ikke. Raymond kom bort til buret og tok en titt på han og skrøt så utrolig mye av han 
Så han får slippe utstillinger og heller ha det fint som pensjonist her hjemme. Han er litt feit nå så vi forsøker å fordele litt slankefòr til han… hehe

#54 Ja det är kul med släkt här:)
Jag har tagit lite kort men alltså jag är förskräckligt dålig,men jag ska försöka lägga ut nån hyfsad bild på han.
De är inte helt olika maccus o melville tycker jag:)

#54 MUMS GE MIG shit vad maffig och grym han blivit.. Släkten är bäst
men IC S*Grianan's Delling passar inte i denna tråd precis hehe
Här kommer mitt bidrag, katten heter S*Tam-Trion's Hubba och bor hos min syster och hennes familj. Jag var så glad över att han skulle bo just där, för då kunde jag ju ställa ut honom så mycket jag ville…men icke sa Nicke, han fullkomligen hatar utställningar. Hur trist som helst, för han är en riktig snygging.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Fiskerjentas Isak, ble stilt ut en gang som bebis, men han er selskapskatt og trives best med det. Her er han 10 mnd
#44. Oh. Han är verkligen fin! Du har haft honom på utställningar?
Jag tror det blev 5 - 6 gånger. Han har tagit 2 stk CAC före han blev kastrat. Varit i panel 3 gånger 
Kan inte säga mycket mer än Wow.
Glömde ju bort att visa denna goa kille.
Zanzibar
efter S*Skuggforsens Calle Caramba & S*Trollgummans Xandra: Ägare Lotta Angleby
/Kattis
Jag kan inte se Zanzibar…
Susanna
Se där. Det var ju bättre. Han var fin.
Susanna
Då lägger jag ut två bilder på min egen uppfödning S*SillyZone´s Tequila Rose. Hon är på första bilden 7 månader och på den andra 10 månader. Hon ägs av S*Vrethagen´s.

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Eftersom många andra visar sina egna katter så vill jag visa upp min prins. S*Monastery Bay's Night Train (alias: Nitte) NFO ns. En kille som jag tror MYCKET starkt på. Ställd många gånger med kanonbedömningar. Snart 10 månader med perfekt profil, snygga längder, bra tyngd och ett supertemperament mm, mm. Och vackra tofsar har han också;) /Sylvia

# 78 Han är verkligen jättefin din kille! Härlig look och benstomme på honom! Hoppas vi får se bebisar efter honom så småningom! //Kaisa