Puffa HCM-testad o bebisar
Phuuhh *lättad* har varit iväg på HCM-test med en troligtvis dräktig Puffa, jag hade ju andra planer för henne men mina katter ville annorlunda, så hon och Ozzy fattade tycke för varandra trots p-piller… Så idag har jag varit och HCM-testat henne, snacka om nervös iom att hon mest troligt redan var dräktig! Men det gick bra!!! Hon hade helt nomala värden så nu kan man andas ut lite iaf. OCH så fick jag se smågrynen, minst 4 stycken ligger där i hennes redan tjocka mage…. enl. mina beräkningar skulle hon föda runt 25 juli men enligt ul skall hon föda runt den 17 juli…. så lite förvirrad är jag, men det är väl bara till att vara förberedd från mitten på juli mao… Men nu vet jag iaf säkert:
S*Lynxeyes Painted Lady NFO fs 09 väntar kattungar med CH DK*La Forêt's Ozzy Osborne NFO n 22 runt mitten på juli…. och det kan bli måna roliga färger ;) Spännande….
/ Sophia

GRATTIS!!! Till resultaten!!
Uj Uj Uj vilket huvud o härliga toffsar på öronen det diggar jag på en Skogis.

Otroligt läcker donna, och tofsarna, oj oj
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Grattis Sophia, vad spännande! Skönt att höra om att HCM testet var ok. Ja då får du fullt upp i sommar då!
/Marie
Grattis! Så det kan bli. Du slipper få abstinensbesvär när dina andra kattungar flyttar.
Susanna

Gratti Sophia, alltid spännande med kattungar och vi kommer att få kattungar samtidigt om du får bestämma
Wildwood's Telia och Förtrolighetens Klas Kattfot väntar smått runt den 25 juli. Lycka till så hörs vi. //Kristin

Vilken vacker tjej, verkligen jättefin!