Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 656 ggr
S-Pax
0

Invigning av kattgården.

Nu finns det bilder från invigningen av vår ca. 200 kvm stora kattgård. Inhägnaden består av ett 1,80 m högt plank med eltråd längst upp. Nertill har vi grävt ner nät en bit i marken. Känns verkligen heeelt underbart att kunna släppa ut katterna på morgonen. Katterna är ute från morgon till kväll och verkar stortrivas.   

http://www.paxnfo.com/Catyard.htm

/ Lotta

rockringen
0

Hej Lotta. Åh vad härligt det ser ut, precis lika härligt som det såg ut i verkligheten :) Jesses, vilket drömhem både ni och katterna fått, man blir så avis så man kan smälla av… Jättegrattis och pussa "lyckostarna" på nosen, de måste tro att de kommit till himlen. Jättekramar från oss alla, saknar er jättemycket.

Froydis
0

wow….

bustrollet
0

Oh jösses nog blir man avis allt.. Vad underbart för dina kissar.och blir det för varmt kan dom ju ta sig ett dopp i poolen hi hi..

vettan
0

Härligt! Visst är det skönt för demSkrattande
/Rosie

UncutDiamond
0

Jag skulle också vilja ha hela gården innätad men min man tycker att det skulle bli så fult, så han går inte med på det men att göra som ni har gjort ser ju jättefint ut. Det måste jag visa honnom. Tänk vilket paradis för katterna.SUPERSNYGGTFlört /Therersa

Bengan.
0

Wow kattgård med egen pool.

Mvh Bengan

Frostvikarna
0

Oj vad fint och härligt för era katter! Och er…

Zygots
0

WOW………kan man få komma och bo "som katt" hos er kanske.
Fy va härligt! Tänk va mysigt att kunna sitta med alla katter runt omkring sig när man är ute i trädgården också, lyxigt.
Det ser så härligt somrigt ut med poolen….passar fint nu i tropikhettan.

kram på er
//Annika

[michaelalundgren]
0

Ser superhärligt ut.. Är inte alls avundsjuk ;)

ingela-anthon
0

Åhh, såå härligt och trivsamt för både två- och fyrbenta!

Ninnis
0

Wow vilket paradis för dina katter förstår verkligen att de stortrivs där! Helt underbart!

Margareta
0

Oj, vad enkel vår lilla kattgård som inte ens är klar blev… vi kämpar på och hoppas på invigning snart. Tills dess är det sele för damerna och lillen lös. Han följer mig som en hund och kommer när jag ropar - ÄN SÅ LÄNGE….

Numer pensionär i Nynäshamn

Tassemarkens
0

Men Lotta …

Måste bara fråga … är eltråden aktiverad hela tiden???
Hade ju tänkt att överraska er med att planka in …
Skulle väl varit en upplevelse att få se min Peggy simmandes i poolen medans de andra i gänget hängandes i träden …

Får väl ringa på dörrklockan som vanligt folk … fast då lär väl ingen öppna

Grattis till en fantastisk kattgård … och en massa lyckliga katter

Kramissar
Ylva & Nickan

Fairyhearts
0

Jösses vilken härlig kattgård, egen pool och allt…hm jag är inte heller ett dugg avundsjuk Hemlis
Säg till när det blir kattpoolparty så kommer jag gärna med mina katter…..

/Marie

LittleL
0

Oj, oj, oj vilken lyxig "rastgård" ni har:)) Hade varit helt underbart att ha staket runt hela tomten men gubben säger nej.

En liten undran bara… Vad händer när det blir strömavbrott? Kan förstå att era katter inte klättrar eftersom dom är vana att det är ström i tråden. Men jag tänker på främmande hankatter.  /Sylvia

Silverfarans
0

Oj Oj så snyggt katterna har fått det!! Ja NI har det oxå ser jag rena himmelrikate!!!

Ps: Säg bara till när grillen tänds hihihihiSkrattande

S-Pax
0

Ja, vi har verkligen hittat ett paradis för oss och våra katter. Känns lite som att man bor i SpanienCool.

#13 Elen är inte påslagen på natten……Kanske hittar jag er där en morgon, bäst att kolla noga innan jag släpper ut katterna på morgonenSkrattande

#15 Katterna får bara vara ute när vi är hemma, blir det strömavbrott plockar jag bara fram godispåsen och ropar - "Kissarna" så dundrar det till och alla katterna är inneFlört .

vettan
0

Är avundsjuk på poolen just nu i denna värmeSkrattande

Silverfarans
0

#17 Ni har inget rum att hyra ut ;-) Barnflicka mm hihihihihiSkrattande Jag blir ju bara så avundsjuk….

Ps: Igen Säg bara till när NI tänder grillen ;-))

Silverfarans
0

#17 Detta med grillen var ju bara ett skämt! ;-)))

Snusan
0

Vilken underbar kattgård Skrattande Snacka om lyxliv Kyss

MVH/Suzan

Malin-A
0

ohh vilken härlig gård… *avundsjuk*

=D

Brita
0

En DRØM for både mennesker og katter.