S*Uncut Diamond Asslan
Jag måste bara visa hur vacker Asslan har blivit, 7 månader gammal på bilden. En av IC S*Syrenbacken´s Miracle De la Winger´s bebisar. Han är så lik pappa..
Asslan ägs av Monica Grönroos, S*Zio´s
/Från en mycket stolt uppfödare
Theresa S*Uncut Diamond
PS: Han har fått småsyskon som är till salu, gå gärna in på våran hemsida http://www.uncutdiamond.se/

Han är fin han Asslan
Har visserligen inte sett honom "live", men det kommer kanske
Han kommer kanske att bli konkurrent till vår Dennis senare… Vet du om han ska ställas ut i Varberg?
//Susanne

Ja Monica ska ställa honom i Varberg, tyvärr så tror jag däremot inte att jag själv har kommit med med.. vilket var synd!
Han är supersnygg Therese,om inte jag minns fel så var hela den kullen vackra katter.

#3 Ja Kat. II blev ju full första dagen. Det är nog många som inte kommer med och det är synd. Men vi får hålla tummarna att du kom med.
# 5 Ja nu kommer jag ihåg att jag träffade Asslan i Jönköping
Ska bli kul att komma till Varberg. Jag och Mattias lär väl ha fullt upp, stå i cafeterian och sen ställa ut 3 katter, i olika grupper. Hålla reda på mycket blir det. Men kul!
//Susanne

#4 Ja dom var så fina , men det är ju de flesta kattungar . Det som är så roligt är att dom blir så vackra som vuxna sedan. och jag är väldigt stolt över den kullen lika så den jag har nu, den tror jag också mycket på. Därför ska jag behålla en utav honorna i denna kullen själv.
#5 Pussa snyggisen från oss! :) Tänk så fort de växer..
och du! Jag har hittat bilnycklen, Tack!
#6 Ja Vi får hålla tummarna..

#7 Pussen är utdelad
Bra att du hittade nyckeln, då kan du åka bil igen och inte cykla som imorse, fast det var nog bra motion så du får överväga om du ska fortsätta cykla???

#8 Ja eller hur:)))

vilken sötis! bedårande vacker
Vi träffades i Jönköping i maj på utsällningen där Asslan blev EX 1, NOM, BIV + röst i panelen.