Ebay Tyskland
Tänkte bara tipsa lite om att man inte bara kan köpa billiga Klösmöbler på Ebay i Tyskland..har man katter som gillar Gimpets kattgodis som tex. schnurries o käse-rollis så kan man köpa även det där för bra priser..det görs ju dessutom i Tyskland så det är bra mycket billigare även i vanliga affärer där..har tex. givit ca 58:-/styck för käse-rollis burkar med 400 stycken i varje..har 6 burkar till på väg hem som jag gav 300:- inkl. frakt för så våra kissar kommer att ha godis så det räcker ett bra tag framöver iaf 
//Stefan

Vart hittar man det? har dom nån hemsida`?
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Ebay är ju en Auktions-site där man bjuder ju på grejer o så..adressen är http://www.ebay.de
//Stefan

Tack Stefan, rusar dit

har lagt in ett bud på en Armarkat också.. en som heter 7401w..får se om jag får den..annars så blir det 5 st auktioner till dom kommande 2 dagarna på samma modell..
//Stefan

Håller med er e-bay tyskland e hur bra som hellst, om man inte råkar ut för en knäppgök som inte vill lämna ut sina IBAN och BIC uppgifter så man kan betala för sig, vilket jag har gjort.

jag har osso budat på pelarna, måste ju ha större, när Doggyman kommer hem, har ju bara 4st
pelare