Våra bebisar!
Vår efterlängtade Blom-kull har hunnit bli nio dagar och jag har nog sällan varit så fascinerad av en kulls ojämnhet i vikter.. Gandalf vägde i går kväll 327 gram, Delfinia 243 gram, Salamander 237 gram och så Demonius på 213 gram… Födelsevikterna låg på 131g, 109g, 100g och 93g, så lite skillnad var det även där. Mina tidigare kattungekullar har varit hyfsat jämna i vikter, men den här vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Hur som helst så är de pigga o till synes synnerligen friska små individer, och det är ju huvudsaken!
Först ut en bild på fettknoppen Gandalf Gladiolus!

Grattis till din fina kull! Vilken saftig bit han är din Gandalf, läcker! Lycka till med dom! //Kaisa
Nu vet du hur det är att ha både ADHD och kalle bakom linjer i samma kull ;-)
Ska bli jätte kul att följa!
/Kattis

Hi hi, mina är ju födda samma dag och jag tyckte att Fernando var en bjässe med sina 286 gram… Vilka härliga fäger!
/Lena

Tack! De är härliga och hur spännande som helst att följa!
#6 Jag vet, han är enorm, Gandalf! Man tror knappt det är sant! Bruce vägde lika mycket när han var typ 2 veckor, och det skiljde bara 3 gram i födelsevikt på de två, så jag är förundrad..
Gandalf ser ut som en tvåveckors o de andra som "vanliga" bebbar.. ;o)
mvh Malin

Ja grattis till småblommorna! Eller ska man säga till tre småblommor och en stor Gladiolus kanske…
#5 Aha - du menar Draklinjerna
Men som sagt detta blir otroooligt spännande att följa…pappa Vale är ju inte direkt liten, så vi får väl se när dom slår ut i full blom.
/Marie

Vilken härlig "häng.bild på Gandalf!!!! 
Och verkligt fyndiga och snygga namn!
/Monica

Diggar Gandlaf, läcker bild! *haha*
Kramar
Malin

Storblommigt!!! 
Söötblommorna *kär* ffa cremebullen…. mmm I like… rött o creme är ju lixom my cup of tea ;)
/ Sophia

Jag gillar oxå Gandalf en kraftig liten kille!!

Tack! Gandalf ÄR en pudding.. 
mvh Malin

Återigen är jag helt förvånad över viktskillnaden…
Igår kväll vägde tjock-Gandalf 365g, vid en ålder av 10 dagar, Delfinia 274g, Salamander 267g och Demonius 246g.. Han väger alltså nästan 100 gram mer än de andra.. Mycket märkligt.. Finns det nåt fettsyndrom på katter? 
Är det ingen som har erfarenhet av dylika ojämnheter i vikter på sina kattungar? Kan tillägga att föräldrarna parade sig i 4 dagar och att mamman födde på den 66:e dagen räknat från första parningsdagen.
mvh Malin
)