Förklara för mig!
Kan någon förklara för mig varför Lokis två vackra döttar fortfarande är obokade?
Edit: Flickorna bor hos S*Chop Suey's

Haj Pia!
Jag kommer inte in på din kattungesida…..har försökt med både firefox och explorer

#1 Hm, det var lustigt, kommer inte in på sidan själv. Jag misstänker att det beror på att våran webbservers hårddisk håller på krasha och har sönder filer för mig. Ska undersöka det.

Jag blir mycket orolig, för sitter så vackra katter, bra färger, bra kön mm otingade, hur många v mina då, kommer vara obokade? oj oj
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
det går inte att förklara de är underbara!

Mmmmm håller med nr #4…
men det finns ännu lite tid att hitta bra hem till tjejerna..
Jagb lägger upp en länk från min hemsida oxå om det är ok,, inte för att jag är så känd men iaf.. :-) det skadar ju inte iaf..?
Kram Linda

#5 Det är inte mina kattungar så inte riktigt jag so ska ge tillåtelse eller inte. Jag äger bara pappan. :)

hehe aha ok,, då¨förstår jag.. :-D men hur som helst,, dom e underbara… :-)
Pappan likaså :-)
//Linda

Jag hade verkligen hoppats på att någon av flickorna skulle gå till avel då dom har väldigt kraftiga benstommar och är väldigt lovande då det gäller storlek. Tycker det är så sällan man ser dom där riktigt rejäla honorna på utställningar. :/

#1 Nu funkar min sida som den ska igen. Måste komma mig för att köpa ny hårddisk till webbservern. :/

Oj, vilka fina honor.
Blir otroligt sugen på Java….men det är nog alldeles för långt bort, tyvärr
/ anna

#10 Det är trist med avstånd ibland. :/

#11 Absolut !!
Vi var uppe i Stockholm för några månader sedan och hämtade hem S*NC´s Real Sugar
Vi hade väl 110 mil tur och retur…men vad gör man inte när man har blivit helförälskad.
Men att åka ända till Umeå…ja, det tål att tänkas på
/ anna

det finns ju flyg som tur är..så avstånd betyder ingeting..eller ? 
//Stefan

Super fina men när man hittar nån man gillar så är dom släkt med mina hanar.
Synd att man är allergisk, de är ursöta!
Duktigt snygga katter*busvisslar*