Syskonparet kommer snart
Vi valde att köpa både Tutankhamun & Sebek, vi kunde inte motstå grabb syskona av 5 st i kullen. Dom är såå bedårande söta, alla partner är super nöjda och det känns mkt bra. Mitt mål är att syskona ska få ett underbart liv med oss alla i vår familj, vi har sedan 1 år tillbaka en hona (huskatt) som heter Savannah. Men vi kommer även att ställa ut Tutankhamun & Sebek både med kullen + enskilt 29 juli, det ska bli så spännande. Vill visa upp våra söta grabbar som vi hämtar 12 juni. Först fram kommer Sebek, den största i kullen.
Vill också passa på tacka ER ALLA för en super bra sida.
*Sommarhälsningar från oss*

De ser suuuper fina ut!!! Jag gillar Sebek!Ja Tutankhamun är suuuper fin han oxå!

Spännande att de snart är hos dig nu då efter den långa väntan. Jag ska också anmäla min ena katt till en utställning samma dag. Är det Järva du anmält till???
Margona

#2 Tusen Tack,, Ja, Sebek är super gullig vad roligt att du också tyckte det, han är väldigt framåt. Tutankhamun är också super gullig, han har vuxit på sig mkt sista tiden. Jag ser fram emot att få hem de två syskona, kul med syskon också*ler*, men ojjj vilket liv det lär bli*s*.
#3 Tack Margona,, jag kan inte snart vänta längre på dem båda,, gud såå spännande det ska bli. Ja vi ( Linda + Cilla med Cleopatra + jag) ska ställa ut kullen + enskilt på Järva utställningen, det blir min första utställning, MEN ojjj såå kul det ska bli. Så roligt att man har med sig uppfödaren,så jag kan lära mig.Vad roligt att du också ska ställa ut, vem av dina ska du ställa ut?? Vad kul då lär vi ju ses. Ha en underbar fin dag i sommarvärmen.
*kram*

Det är Smeagol som ska ställas ut. Amadeus har så kort päls så han får vänta till hösten. Ja då kanske vi ses där. Jag får ingen fin dag i solen ska ha eximination på min b-uppsats idag, men ska på picknick efter. Hoppas du får en kanondag i det underbara vädret!

#5,, Jag får då önska dig stort lycka till på examination, hade min sista( för detta läsår) igår,,, gud så skönt. Ja , då ses vi på Järva utställning. Vi ska ha picknick med en kompis och hennes katthona idag, men först ska jag iväg och fixa lite. Ha en underbar dag och lycka till på Examination.
*Kram Eva-Helen*

Super kul att du snart får hem dem, har förstått att du har väntat väldigt mycket på dem=) Lycka till=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Vilken dubbel lycka (Grattis till dom båda ) Eva

Gud vad härligt och 2 killar och allt.. trodde sebek skulle till en fodervärd kanske har jag förstått de hela fel.. Lycka till med de 2 killarna och akta så jag inte kommer och våldgästar dig så jag får se dom 

#7 Tack så mkt. Ja,har väntat sedan andra dagen dom föddes, har varit jätte kul att få följt deras utveckling, men det har varit en låååång väntan*s*.
#8 Tackar,, japp dubbelglädje, har knappt hunnit förstå det än*ler*. Kul att bröderna får bo ihop, syrran Cleopatra ska bo stenkast från oss.
#9 Japp,, super härligt. Ja det var meningen först, men så kastade jag mig på honom*s*. Ja,, du är så välkommen våldgästa oss,, bara du inte kidnappar mina små älsklingar,, haha.
*Ha en underbar helg, med god mat och solsken och med ett leende på läpparna, för nu är det sommar, eller hur!?*

så kul grattis!

#13 Din krigarprinsessa är super fin, så söt sååå. Ja imorn kommer mina ulltussar, är nu i sthlm,nära er nu;), har städat och gjort fint tills dom ska komma *ler*, men har inte fått kattställningen än, så hoppas den kommer snart. Vi får höras sedan om hur det gått och sedan må vi ses i sommar.
*Kram* Eva-Helen
Lycka till Eva-Helen med de små! kram Nina

Hellå hur går det med de små???? Har NI det mysigt??? Mkt goss kan jag tänka mig?? hihihihihihi va GÖTT!!

Vill meddela att om ca: 1 1/5 timme anländer syskonparet, vi har varit inköpt leksaker idag, får klätterställningen som jag bjöd på auktion på www.macca.dk. Men den kommer först på Måndag. Imornbitti drar vi alla ( 5 st) katter och 2 vuxna upp till Östersund (min hemstad)m där uppe har min mor 3 katter, mammsen vet inget om att det "bidde" två istället för en, gissa om hon kommer bli ** paff**,,) minst sagt,,,*hihi*.
Kram på er alla!!
Ps. nu ska vi nospussa dem hela natten lång*s*

Ska NI redan ut på semester hmhmhmhm VA GÖTT!!!!!